Елементи, в яких автор: "Марчук Г.В."
Вгору на рівень |
Стаття
Марчук Г.В. (2024) ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В СПІВПРАЦІ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ І СІМ’Ї В КОНТЕКСТІ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ Т.І. ПОНІМАНСЬКОЇ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 173-176.
Марчук Г.В. (2024) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНО СПРЯМОВАНОГО СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ Т.І. ПОНІМАНСЬКОЇ. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету, 2024: Вип.1. с. 329-334.
Марчук Г.В. (2024) РОЛЬ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ СПАДЩИНИ ПРОФЕСОРА Т.І. ПОНІМАНСЬКОЇ У РОЗВИТКУ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ. SWorldJournal, 2024: Is.24(3). с. 37-44. ISSN ISSN 2663-5712
Марчук Г.В. (2024) ВНЕСОК ПРОФЕСОРА ТАМАРИ ПОНІМАНСЬКОЇ У РОЗВИТОК ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Роль особистості педагога в реформуванні української освіти в умовах війни: виклики, реалії та перспективи, 2024. с. 68-74.
Марчук Г.В. (2021) ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.14). с. 324-330. ISSN 2411-4553
Марчук Г.В. (2020) МЕТОДИКА ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З СОЦІАЛЬНИМ ДОВКІЛЛЯМ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 139-141.
Герасимів В.В. та Марчук Г.В. (2019) ТВОРЧА ГРА ЯК ЗАСІБ ВИХОВАННЯ МОРАЛЬНИХ ЯКОСТЕЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 35-36.
Марчук Г.В. (2019) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ ДОШКІЛЬНИКІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 123-124.
Марчук Г.В. (2018) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ ДОШКІЛЬНИКІВ В СВІТЛІ ПОГЛЯДІВ Т.І.ПОНІМАНСЬКОЇ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип. 7): Т. 1. с. 276-285. ISSN 2411-4553
Марчук Г.В. (2017) ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАДЯК ЦЕНТР ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): 60. с. 125-129.
Марчук Г.В. (2015) ПРОБЛЕМА ФОРМИРОВАНИЯ СОЦИАЛЬНОГО ОПЫТА ДОШКОЛЬНИКОВ В ПЕДАГОГИКЕ М.МОНТЕССОРИ. Science and world, 2015 (3): 19,Vol III. с. 60-62. ISSN 2308-4804
Марчук Г.В. (2012) СОЦІАЛЬНИЙ ДОСВІД ЯК ОСНОВА СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2012 (Вип.4): (47). с. 117-120.
Марчук Г.В. (2012) СОЦІАЛЬНЕ ПІЗНАННЯ ЯК СКЛАДОВА СТАНОВЛЕННЯ СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ В СТАРШОМУ ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Педагогічні інновації у фаховій освіті, 2012 (Вип.3). 223-22?. ISSN 2307-3594
Марчук Г.В. (2011) СТАНОВЛЕННЯ СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ІГРОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2011 (Вип.2): (45). с. 7-10.
Марчук Г.В. (2008) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 56-58.
Марчук Г.В. (2007) ПРОБЛЕМА СОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ В СВІТЛІ ТЕОРІЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ Л.С. ВИГОТСЬКОГО. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.36). с. 116-118.
Марчук Г.В. (2007) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ОСНОВ СОЦІАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство, очима молодих, 2007. с. 193.
Марчук Г.В. (2005) ДОРОСЛИЙ ЯК ЧИННИК СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.31). с. 57-60.
Марчук Г.В. (2004) СОЦІАЛЬНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ДОШКІЛЬНИКА У СТРУКТУРІ ОСОБИСТОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.29). с. 133-136.
Навчальні матеріали
Дичківська І.М. та Горопаха Н.М. та Джеджера К.В. та Козлюк О.А. та Косарєва О.І. та Маліновська Н.В. та Павлюк Т.О. та Руденко Н.М. та Шадюк О.І. та Шостак О.О. та Юрчук О.І. та Янцур Л.А. та Войтович О.В. та Марчук Г.В. (2023) НАУКОВО-ДОСЛІДНА РОБОТА ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. [Навчальні матеріали]