Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПРОБЛЕМА СОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ В СВІТЛІ ТЕОРІЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ Л.С. ВИГОТСЬКОГО

Марчук Г.В. (2007) ПРОБЛЕМА СОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ В СВІТЛІ ТЕОРІЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ Л.С. ВИГОТСЬКОГО. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.36). с. 116-118.

[img] Текст
Марчук Г.В

Завантажити (2MB)

Анотація

Стаття присвячена аналізу особливостей соціального розвитку дитини дошкільного віку. Значення соціального розвитку для особистісного становлення полягає у формуванні соціальної поведінки.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Марчук Г.В. Проблема соціального розвитку дитини в світлі теорії соціалізації Л.С. Виготського / Г.В. Марчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2007. - Вип. 36. - С. 116-118.
Ключові слова: соціальний розвиток, соціальна поведінка, різновікова група
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 08 Квіт 2021 07:54
Останні зміни: 08 Квіт 2021 07:54
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5966

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу