Марчук Г.В. (2007) ПРОБЛЕМА СОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ В СВІТЛІ ТЕОРІЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ Л.С. ВИГОТСЬКОГО. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.36). с. 116-118.
Текст
Марчук Г.В Завантажити (2MB) |
Анотація
Стаття присвячена аналізу особливостей соціального розвитку дитини дошкільного віку. Значення соціального розвитку для особистісного становлення полягає у формуванні соціальної поведінки.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Марчук Г.В. Проблема соціального розвитку дитини в світлі теорії соціалізації Л.С. Виготського / Г.В. Марчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2007. - Вип. 36. - С. 116-118. |
Ключові слова: | соціальний розвиток, соціальна поведінка, різновікова група |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 08 Квіт 2021 07:54 |
Останні зміни: | 08 Квіт 2021 07:54 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5966 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |