Елементи, в яких автор: "Матвіїв І.Р."
![]() | Вгору на рівень |
Стаття
Юхименко-Назарук І.А. та Санжаревський О.І. та Олексієвець Т.І. та Матвіїв І.Р. та Шитов В.М. (2024) ЦИФРОВА ІНТЕГРАЦІЯ В ТЕРИТОРІАЛЬНОМУ МАРКЕТИНГУ. Via Economica, 2024 (Вип. 4). с. 207-211.
Хомич С.В. та Матвіїв І.Р. (2024) ВПЛИВ ТЕХНОЛОГІЙ НА ЛЮДСЬКУ ПОВЕДІНКУ ТА РІШЕННЯ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 224-228.
Юхименко-Назарук І.А. та Санжаревський О.І. та Олексієвець Т.І. та Матвіїв І.Р. та Шитов В.М. (2024) ЦИФРОВА ІНТЕГРАЦІЯ В ТЕРИТОРІАЛЬНОМУ МАРКЕТИНГУ. Via Economica, 2024 (Вип.4). с. 207-211.
Сушик Р.Я. та Матвіїв І.Р. та Поляк К.Ю. (2024) РОЗРОБКА РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ ТОРГОВЕЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «РІВЕНЬ ЛТД» ЗА ДОПОМОГОЮ ЦИФРОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ БІЗНЕСУ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 91-92.
Юхименко-Назарук І.А. та Олексієвець Т.І. та Матвіїв І.Р. та Шитов В.М. (2024) ЕКОНОМІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ УКРАЇНИ ТА МОНЕТИЗАЦІЯ ЦИФРОВИХ ПОСЛУГ В ЄС: ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Via Economica, 2024: Вип. 6. с. 109-114. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567
Матвіїв І.Р. та Хомич С.В. (2023) УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ МОНЕТИЗАЦІЇ DIGITAL МАРКЕТИНГУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 120-124.