Елементи, в яких автор: "Ніколайчук Г.І."
Вгору на рівень |
Ніколайчук Г.І. та Демчук О.О. (2023) ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ. Розвиток національної свідомості та національної ідентичності особистості у воєнний та повоєнний періоди, 2023. с. 101-103.
Ніколайчук Г.І. та Ногачевська І.О. (2023) РОЛЬ МІЖНАРОДНИХ ОСВІТНІХ ПРОЄКТІВ У ФОРМУВАННІ ЦІННІСНОГО ПРОСТОРУ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ. Європейська інтеграція України в умовах війни Росії проти України: роль академічних та громадських спільнот, 2023. с. 123-128.
Ніколайчук Г.І. та Демчук О.О. (2023) ПАРАДИГМА УКРАЇНСЬКОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІЙНИ: ПОРАДИ ПСИХОЛОГА. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору, 2023. с. 43-50.
Ніколайчук Г.І. та Демчук О.О. (2023) ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСОБИ ПІДВИЩЕННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Наука і освіта, 2023 (№2). с. 104-109.
Ніколайчук Г.І. (2022) ОЗНАКИ, ЩО ЛЮДИНА ПОТРЕБУЄ ДОПОМОГИ ПСИХОЛОГА. Science and technology: problems, prospects and innovations, 2022. с. 340-343.
Михальчук Н.О. та Ніколайчук Г.І. (2022) THE WAYS OF THE DEVELOPING OF TEENAGERS’ SOVEREIGNTY: TO THE PROBLEMS OF THE METHODOLOGY OF TEACHING FOREIGN LANGUAGES. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2022. с. 172-187.
Ніколайчук Г.І. та Оксенюк Н. (2020) РОЗУМІННЯ ТА СПРИЙМАННЯ ПОЕТИЧНОГО ТЕКСТУ ДІТЬМИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗНМ ІІІ РІВНЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 154-156.
Ніколайчук Г.І. та Пахалюк Л. (2020) РОЗУМІННЯ КАЗКИ – СКЛАДНА ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 156-158.
Ніколайчук Г.І. та Попадюк Д. (2020) ОСОБЛИВОСТІ РОЗУМІННЯ УСНИХ ТЕКСТІВ ДІТЬМИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 158-160.
Ніколайчук Г.І. та Синяк О. (2020) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ РОЗУМІННЯ ПРОЗОВОГО ТЕКСТУ ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 160-162. (У пресі)
Ніколайчук Г.І. та Сиротюк В. (2020) ОПИСОВИЙ ТЕКСТ В КОМПОЗИЦІЙНО-МОВЛЕННЄВІЙ СТРУКТУРІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 163-164.
Ніколайчук Г.І. та Ногачевська І.О. (2020) ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2020. с. 297-301.
Пахалюк Л.І. та Ніколайчук Г.І. (2019) РОЗУМІННЯ ТЕКСТУ ДІТЬМИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ (НА МАТЕРІАЛІ ДИТЯЧОЇ КАЗКИ). Сучасний вчитель трудового навчання та технологій, 2019. с. 149-151.
Ніколайчук Г.І. (2019) ФОРМИ ТА МЕТОДИ НАВЧАННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ У ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2019. с. 130-131.
Ніколайчук Г.І. та Ногачевська І.О. (2013) РОЛЬ ОСОБИСТІСНОГО ТА СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ В ПРОЦЕСІ РОЗУМІННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ТЕКСТІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 136-139.
Ніколайчук Г.І. та Ніколайчук І.О. (2010) ПРОБЛЕМА РОЗУМІННЯ ХУДОЖНЬОГО ТЕКСТУ СТУДЕНТАМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). с. 73-75.
Ніколайчук Г.І. (2009) ОСОБЛИВОСТІ ДІАЛОГУ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2009 (Вип.42). с. 65-70.
Ніколайчук Г.І. (2007) ЗАГАЛЬНІ МОДЕЛІ ПОРОДЖЕННЯ ВИСЛОВУ У СТРУКТУРІ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.37). с. 141-146.
Ніколайчук Г.І. (2007) МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІДЕЙ КОМУНІКАТИВНОЇ ГРАМАТИКИ В ОНТОЛІНГВІСТИЦІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 271-273.
Ніколайчук Г.І. (2004) ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНИКІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.29). с. 54-56.