ПАРАДИГМА УКРАЇНСЬКОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІЙНИ: ПОРАДИ ПСИХОЛОГА

Ніколайчук Г.І. and Демчук О.О. (2023) ПАРАДИГМА УКРАЇНСЬКОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІЙНИ: ПОРАДИ ПСИХОЛОГА. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору, 2023. pp. 43-50.

[img]
Preview
Text
Ніколайчук Г.І., Демчук О.О..pdf

Download (129kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано ситуацію для всіх учасників освітнього процесу. Від початку повномасштабного вторгнення росії українська освіта зазнала багатьох трансформацій. Діти навчаються верервах між повітряними тривогами та стресують у бомбосховищах. Війна – надзвичайно складний час для усіх, а освітній процес потерпає від неї найбільше. Відновлення роботи в дистанційному режимі, де ситуація це дозволяє, стало важливим внеском у життєдіяльність людей. Важливо залучати до освітнього процесу психолога, які готові на волонтерських засадах допомагати дітям та вчителям. Спілкування з психологом індивідуально або ж групові заняття допоможуть дітям і педагогам подолати стрес, а вимушено переселеним – також адаптуватися до нового середовища та почуватися в ньому більш комфортно.

Item Type: Article
Additional Information: Ніколайчук Г.І. Парадигма української освіти в умовах війни: поради психолога. / Г. І. Ніколайчук, О.О. Демчук // Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору : Міжнар. форум. - Київ : Східно-Європейський Інститут Психології, 2023. - С. 43-50.
Uncontrolled Keywords: українська освіта, війна, емоційне вигорання, спілкування, самооцінка, самоцінність, емпатія.
Subjects: 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
Divisions: Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології, психодіагностики та психотерапії
Depositing User: Unnamed user with username Marchuk
Date Deposited: 19 Jul 2024 08:44
Last Modified: 19 Jul 2024 08:44
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14051

Actions (login required)

View Item View Item