Ніколайчук Г.І. та Демчук О.О. (2023) ПАРАДИГМА УКРАЇНСЬКОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІЙНИ: ПОРАДИ ПСИХОЛОГА. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору, 2023. с. 43-50.
Текст
Ніколайчук Г.І., Демчук О.О..pdf Завантажити (129kB) |
Анотація
У статті проаналізовано ситуацію для всіх учасників освітнього процесу. Від початку повномасштабного вторгнення росії українська освіта зазнала багатьох трансформацій. Діти навчаються верервах між повітряними тривогами та стресують у бомбосховищах. Війна – надзвичайно складний час для усіх, а освітній процес потерпає від неї найбільше. Відновлення роботи в дистанційному режимі, де ситуація це дозволяє, стало важливим внеском у життєдіяльність людей. Важливо залучати до освітнього процесу психолога, які готові на волонтерських засадах допомагати дітям та вчителям. Спілкування з психологом індивідуально або ж групові заняття допоможуть дітям і педагогам подолати стрес, а вимушено переселеним – також адаптуватися до нового середовища та почуватися в ньому більш комфортно.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Ніколайчук Г.І. Парадигма української освіти в умовах війни: поради психолога. / Г. І. Ніколайчук, О.О. Демчук // Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору : Міжнар. форум. - Київ : Східно-Європейський Інститут Психології, 2023. - С. 43-50. |
Ключові слова: | українська освіта, війна, емоційне вигорання, спілкування, самооцінка, самоцінність, емпатія. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 19 Лип 2024 08:44 |
Останні зміни: | 19 Лип 2024 08:44 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14051 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |