Елементи, в яких автор: "Панюк Т.П."
![]() | Вгору на рівень |
Панюк Т.П. та Паламарчук О.С. (2024) БРЕНД ЯК МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ БІЗНЕСУ. Via Economica, 2024: Вип. 6. с. 59-64. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567
Пляшко О.С. та Панюк Т.П. та Хомич С.В. (2024) ЛЮДСЬКИЙ КАПІТАЛ В КРЕАТИВНІЙ ЕКОНОМІЦІ: ВІД СУТНОСТІ ДО УПРАВЛІННЯ. Via Economica, 2024: Вип. 7. с. 50-58. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567
Панюк Т.П. (2020) КОМПЕТЕНЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ ПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ ЯК ОСНОВА ПОБУДОВИ СИСТЕМИ ЇХ МОТИВАЦІЇ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2020. с. 160-163.
Панюк Т.П. (2020) КОМПЕТЕНЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ ПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ ЯК ОСНОВА ПОБУДОВИ СИСТЕМИ ЇХ МОТИВАЦІЇ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2020. с. 160-163.
Панюк Т.П. (2017) ФОРМУВАННЯ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ ПІД ВПЛИВОМ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ БІЗНЕСУ. Актуальні питання культурології, 2017 (Вип.17). с. 117-122. ISSN 2415-802X
Панюк Т.П. (2015) ДОСЛІДЖЕННЯ СУТНОСТІ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ БІЗНЕСУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 184-185.
Панюк Т.П. (2012) ІНСТИТУТИ РИНКУ ПРАЦІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 2). с. 185-186.
Панюк Т.П. та Богуш Л.А. ЕКОНОМІКА. [Навчальний посібник]