Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Самсонюк Н.Ф."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 7.

Карпук А.В. та Самсонюк Н.Ф. (2012) МЕДИКО-ЛОГОПЕДИЧНЕ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З МОВЛЕННЄВО-РУХОВИМИ ПОРУШЕННЯМИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 58.

Конько Ю. та Самсонюк Н.Ф. (2010) КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ – ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТІСНОЇ ПОЗИЦІЇ ДОШКІЛЬНИКА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 70-71.

Самсонюк Н.Ф. (2007) ПРИСЛІВ’Я ЯК ІНДИКАТОР ВИЗНАЧЕННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДОШКІЛЬНИКА У СФЕРІ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ „Я САМ”. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.36). с. 26-29.

Самсонюк Н.Ф. (2004) ГУМАННА СІМ’Я – ОСНОВА САМОСТВЕРДЖЕННЯ ДОШКІЛЬНИКА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.29). с. 90-94.

Самсонюк Н.Ф. (2003) ПРОБЛЕМА ДИТИНСТВА В КУРСІ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.27). с. 28-30.

Самсонюк Н.Ф. (2002) ПРИСЛІВ’Я ЯК ЗАСІБ ВИХОВАННЯ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ПОЧУТТЯ ГУМОРУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.21). с. 12-15.

Самсонюк Н.Ф. (2000) РОЛЬ СПЕЦКУРСУ “ІГРОВІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ” У ФОРМУВАННІ ФАХОВИХ ЗНАНЬ ТА УМІНЬ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2000 (Вип.13). с. 100-104.

Цей список був створений у Sat Dec 21 20:23:59 2024 EET.