Елементи, в яких автор: "Семещук І.Л."
Вгору на рівень |
Семещук І.Л. та Нечипорук Б.Д. та Мислінчук В.О. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ НАУКОВОГО РІВНЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ. Освіта та наука: пам'ятаючи про минуле, творимо майбутнє, 2020. с. 222-226.
Нечипорук Б.Д. та Новоселецький М.Ю. та Семещук І.Л. (2019) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ОЗНАЙОМЛЕННЯ УЧНІВ І СТУДЕНТІВ З НАНОТЕХНОЛОГІЯМИ. Теоретико-методичні засади вивчення сучасної фізики та нанотехнологій у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах, 2019. с. 61-63.
Мислінчук В.О. та Семещук І.Л. (2017) ВИКОРИСТАННЯ МОДЕЛІ САМОРОБНОЇ КАРТИ ПОЯСНОГО ЧАСУ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ УЧНІВ ПРО ПРИНЦИПИ ВИМІРЮВАННЯ ЧАСУ В АСТРОНОМІЇ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 16-18.
Семещук І.Л. та Пінчук Р.О. (2017) ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ НАЙМЕНШИХ КВАДРАТІВ ПРИ РОЗВ’ЯЗУВАННІ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ФІЗИЧНИХ ЗАДАЧ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 37-46.
Мислінчук В.О. та Семещук І.Л. (2017) МЕТОДИКА ВИКОНАННЯ ЛАБОРАТОРНОЇ РОБОТИ З КУРСУ ЗАГАЛЬНОЇ АСТРОНОМІЇ: "РУХ І КОНФІГУРАЦІЇ ПЛАНЕТ. ЗАКОНИ КЕПЛЕРА". Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 180-189.
Тищук В.І. та Нечипорук Б.Д. та Семещук І.Л. (2017) МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ФУНДАМЕНТАЛЬНИХ ДОСЛІДІВ ФРАНКА і ГЕРЦА У НАВЧАЛЬНОМУ ЕКСПЕРИМЕНТІ З ФІЗИКИ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017.
Семещук І.Л. та Приходчук Ю.М. та Тищук В.І. (2017) ОПТИМІЗАЦІЯ ОКРЕМИХ ПИТАНЬ КУРСУ ФІЗИКИ ШЛЯХОМ РЕАЛІЗАЦІЇ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 110-114.
Столярчук Н.С. та Семещук І.Л. (2012) СПІВВІДНОШЕННЯ ЕМПІРИЧНОГО І ТЕОРЕТИЧНОГО У НАВЧАННІ ФІЗИКИ В 8 КЛАСІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 131-132.
Набочук О.Ю. та Семещук І.Л. (2012) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ З ГЕОМЕТРІЇ З ВИКОРИСТАННЯМ ПРОГРАМИ “GRAN 2D”. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 88-89.