Елементи, в яких автор: "Сингаївський Д.В."
Вгору на рівень |
Стаття
Сингаївський Д.В. та Бохін Я.С. (2021) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ГРАФІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ НА ГУРТКОВИХ ЗАНЯТТЯХ З ТЕХНІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ. Актуальні проблеми модернізції професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців у контексті Євроінтеграційних процесів, 2021. с. 84-87.
Гурський І.В. та Сингаївський Д.В. (2020) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ЕСТЕТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В УЧНІВ 10-11-Х КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРЕДМЕТУ «ТЕХНОЛОГІЇ» НА ОСНОВІ ТРАДИЦІЙ РІДНОГО КРАЮ З ВИКОРИСТАННЯМ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Проблеми технологічної освіти учнівської молоді, 2020. с. 14-19.
Бодашко А.Г. та Сингаївський Д.В. (2020) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ 5-7-Х КЛАСІВ В ПРОЦЕСІ ГУРТКОВИХ ЗАНЯТЬ З ВИКОРИСТАННЯМ МЕТОДІВ ВИРІШЕННЯ КОНСТРУКТОРСЬКИХ ЗАДАЧ. Проблеми технологічної освіти учнівської молоді, 2020. с. 3-6.
Корень В.С. та Сингаївський Д.В. (2019) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ЕСТЕТИЧНОГО СМАКУ В УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРЕДМЕТУ «ТЕХНОЛОГІЇ» З ВИКОРИСТАННЯМ МЕТОДІВ ПРОЕКТУВАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 78-79.
Онищук В. та Сингаївський Д.В. (2019) ВМІННЯ ОРГАНІЗОВУВАТИ БЕЗПЕЧНЕ ЖИТТЄВЕ СЕРЕДОВИЩЕ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ ТА ЙОГО РОЗВИТОК НА ЗАНЯТТЯХ З ПРЕДМЕТУ «ТЕХНОЛОГІЇ» З ВИКОРИСТАННЯМ ПРАКТИЧНИХ МЕТОДІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 112-114.
Сингаївський Д.В. та Фещук Ю.В. та Герасименко О.А. (2017) ДІЄВІСТЬ ПОЗИЦІЙНОСТІ ВИШУ – ЗАПОРУКА РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ЙОГО ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.16): (59). с. 34-38.
Бурмака П.В. та Сингаївський Д.В. (2017) МЕТОДИКА РЕАЛІЗАЦІЇ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ УЧНІВ ПТНЗ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІН. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 20-21.
Сингаївський Д.В. та Савельєв М.Г. (2016) ЕФЕКТИВНІСТЬ ПРОЕКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ У СИСТЕМІ «КОЛЕДЖ − УНІВЕРСИТЕТ». Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 1. с. 133-135.
Солованюк Р.В. та Сингаївський Д.В. (2016) ФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНО-ТРУДОВИХ ВМІНЬ В УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ В ПРОЦЕСІ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 110-112.
Герасименко О.А. та Фещук Ю.В. та Сингаївський Д.В. (2016) КОНСТРУЮВАННЯ КОРПУСНИХ МЕБЛІВ ЗАСОБАМИ ГРАФІЧНОЇ ПРОГРАМИ “PRO 100” МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ ТЕХНОЛОГІЙ І ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.14): (57). с. 141-145.
Джас В.В. та Сингаївський Д.В. та Трофімчук В.М. (2015) ТВОРЧІ ЗАДАЧІ З ЕЛЕМЕНТАМИ ДИЗАЙНУ –ВАЖЛИВИЙ ЗАСІБ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ НА УРОКАХ КРЕСЛЕННЯ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2015. с. 41-42.
Джас В.В. та Сингаївський Д.В. (2015) ВИКОРИСТАННЯ ТВОРЧИХ ЗАДАЧ З ЕЛЕМЕНТАМИ ДИЗАЙНУ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЗАСІБ ГРАФІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ УЧНІВ НА УРОКАХ КРЕСЛЕННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 49-50.
Мігалі С.О. та Сингаївський Д.В. та Трофімчук В.М. (2014) ГРАФІЧНІ ЗАДАЧІ – ВАЖЛИВИЙ ЗАСІБ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 78-79.
Шилюк М.О. та Сингаївський Д.В. (2014) ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 165-166.
Гілянчук К.О. та Сингаївський Д.В. (2013) ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ВНЗ І-ГО РІВНЯ АКРЕДИТАЦІЇ ЗА НАПРЯМОМ «ТЕХНОЛОГІЧНА ОСВІТА». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 51-52.
Ногачевський Р.В. та Сингаївський Д.В. та Трофімчук В.М. (2013) ГРАФІЧНА ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ВНЗ, І РІВНЯ АКРЕДИТАЦІЇ ЗАСОБАМИ НАОЧНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 139-141.
Гарбар В.В. та Сингаївський Д.В. та Трофімчук В.М. (2012) РОЗВИТОК ТЕХНІЧНОГО МИСЛЕННЯ У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ З ВИКОРИСТАННЯМ ЗАДАЧ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 19-20.
Ігнатюк Ю.В. та Сингаївський Д.В. (2012) РОЗВИТОК ГРАФІЧНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ КРЕСЛЕННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 51.
Трофимюк К.Р. та Сингаївський Д.В. (2012) МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ В УЧНІВ 10-11 КЛАСІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ПРОФІЛЮ «ШВЕЙНА СПРАВА» ЗАСОБАМИ ІНТЕРАКТИВНИХ КОЛЕКТИВНО-ГРУПОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 134-135.
Гаюк А. та Сингаївський Д.В. (2010) ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ АУДІОВІЗУАЛЬНИХ ЗАСОБІВ У ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 33-34.
Малишевська С. та Сингаївський Д.В. (2010) ФОРМУВАННЯ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ 8-9 КЛАСІВ В ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІГРОВИХ МЕТОДІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 86-87.
Березницька І. та Сингаївський Д.В. (2008) РОЛЬ ДІЛОВИХ ІГОР НА ЗАНЯТТЯХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 9-11.
Вовчок Ю.В. та Сингаївський Д.В. (2008) ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ У ПРОЦЕСІ ТРУДОВОЇ ПІДГОТОВКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 17-18.
Гнатюк П.Р. та Сингаївський Д.В. (2008) ВИКОРИСТАННЯ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ НА УРОКАХ СПЕЦІАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 102-103.
Янчук В.В. та Сингаївський Д.В. (2007) ФОРМУВАННЯ КОНСТРУКТОРСЬКИХ УМІНЬ ТА НАВИЧОК У СТОРШОКЛАСНИКІВ. Наука, освіта, суспільство, очима молодих, 2007. с. 79-81.
Варич О.С. та Сингаївський Д.В. (2006) РОЗВИТОК ТЕХНІЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ З ВИКОРИСТАННЯМ НОВІТНІХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). с. 50-54.
Парховнюк Г.О. та Сингаївський Д.В. (2005) ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ З ВИКОРИСТАННЯМ ДИДАКТИЧНОГО КОМП’ЮТЕРНОГО СЕРЕДОВИЩА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 60-62.
Сингаївський Д.В. (2004) ФОРМУВАННЯ ТЕХНІЧНОГО СТИЛЮ МИСЛЕННЯ ШЛЯХОМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РАЦІОНАЛЬНОЇ ПОСЛІДОВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ В ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ НАВЧАЛЬНИХ ТВОРЧИХ ТЕХНІЧНИХ ЗАДАЧ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.28). с. 78-84.
Сингаївський Д.В. та Бєлошицький О.О. та Ковальов В.М. (2003) ОНОВЛЕННЯ ЗМІСТУ ТРУДОВОЇ ПІДГОТОВКИ МОЛОДІ НА ОСНОВІ ТЕХНІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.25). с. 95-99.
Сингаївський Д.В. (2002) УДОСКОНАЛЕННЯ ЗМІСТУ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ДО КЕРІВНИЦТВА ТЕХНІЧНОЮ ТВОРЧІСТЮ УЧНІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.22). с. 62-65.
Сингаївський Д.В. (2002) ХУДОЖНЄ КОНСТРУЮВАННЯ – ВАЖЛИВИЙ ЕТАП ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ЗАГАЛЬНОТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН ДО ТВОРЧОЇ ПРАЦІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.24). с. 160-164.
Сингаївський Д.В. (2001) ВИКОРИСТАННЯ ВІДОМИХ КОНСТРУКЦІЙ «ВІЧНИХ» ДВИГУНІВ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ОСНОВ НАУК І ТРУДОВОЇ ПІДГОТОВКИ УЧНІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.15). с. 130-135.