Варич О.С. and Сингаївський Д.В. (2006) РОЗВИТОК ТЕХНІЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ З ВИКОРИСТАННЯМ НОВІТНІХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). pp. 50-54.
Text
Варич О.С., Сингаївський Д.В Download (3MB) |
Abstract
У сучасному світі технологічних змін і зростання конкуренції на ринку праці необхідність професійного розвитку, можливість іти в пліч-о-пліч з технічним прогресом, рушійною силою якого вважають технічне мислення, стають вкрай необхідними умовами. Підготовка висококваліфікованого фахівця потребує впровадження нових інформаційних технологій навчання. У статті розкрито роль і суть технічного мислення та ідеї щодо його розвитку в майбутніх вчителів трудового навчання з використанням новітніх інформаційних технологій.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Варич О.С. Розвиток технічного мислення майбутніх вчителів трудового навчання з використанням новітніх інформаційних технологій / О.С. Варич, Д.В. Сингаївський // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2006. - Вип. 35. - С. 50-54. |
Uncontrolled Keywords: | технічне мислення, продуктивне, репродуктивне та творче мислення, новітні інформаційні технології |
Subjects: | 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Divisions: | Фізико-технологічний факультет > Кафедра теорії та методик професійної освіти |
Depositing User: | Галина Тарасюк |
Date Deposited: | 26 Apr 2021 18:14 |
Last Modified: | 26 Apr 2021 18:14 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6517 |
Actions (login required)
View Item |