Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Синьчук О.М."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 22.

Стаття

Красненко О.О. та Синьчук О.М. (2025) СТВОРЕННЯ БЕЗПЕЧНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ЯК ВАЖЛИВА ПОТРЕБА СЬОГОДЕННЯ. Scientific achievements of contemporary society, 2025. с. 245-255.

Синьчук О.М. та Савич Н. (2025) ІНКЛЮЗИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ОСНОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Evolving Science: Theories, Discoveries and Practical Outcomes, 2025. с. 122-131.

Синьчук О.М. та Босак О.І. (2025) ГОТОВНІСТЬ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА. Science in the modern world: innovations and challenges, 2025. с. 287-295.

Синьчук О.М. та Третяк О.М. та Сорочинська Т.А. (2025) ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОГО ІМІДЖУ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА ЗАСОБАМИ ІННОВАЦІЙНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Перспективи та інновації науки, 2025 (№1): 47. с. 1046-1058.

Синьчук О.М. та Устич Н.В. (2025) СУТНІСТЬ ЕФЕКТИВНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Global Trends in the Development of Information Technology and Science, 2025. с. 140-145.

Синьчук О.М. та Мартинюк М.І. (2024) ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОГО ІМІДЖУ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 77-83.

Сорочинська Т.А. та Синьчук О.М. (2024) ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ТА ГРОМАДЯНСЬКОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ В ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 2024: Вип.214. с. 316-319. ISSN 2415-7988

Вирич М. та Синьчук О.М. (2024) ПРАКТИКА ЗБЕРЕЖЕННЯ МЕНТАЛЬНОГО ЗДОРОВ’Я В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 24-27.

Герасимчук І. та Синьчук О.М. (2024) СУТНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ УЧНІВ ІЗ ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 34-37.

Синьчук О.М. та Мартинюк М.І. (2024) ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНИЙ ІМІДЖ ПЕДАГОГА ЯК НЕОБХІДНА УМОВА РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ. Сучасна українська освіта: виклики, стратегії, технології, 2024. с. 43-49.

Сорочинська Т.А. та Синьчук О.М. (2024) ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ТА ГРОМАДЯНСЬКОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ В ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 2024 (Вип.): 214. с. 316-319.

Пантюк М. та Садова І. та Ілляш С. та Синьчук О.М. (2024) ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ОСНОВА ПРОФЕСІЙНОЇ УСПІШНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Молодь і ринок, 2024 (№4): 224. с. 8-11. ISSN 2308-4634

Сорочинська Т.А. та Третяк О.М. та Синьчук О.М. (2024) ЗМІСТ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДАХ РІВНЕНЩИНИ (1939–1957): РЕФЛЕКСІЯ З ТОЧКИ ЗОРУ СУЧАСНОСТІ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 1): Вип. 19. с. 161-167. ISSN 2411-4553

Жирун А.В. та Синьчук О.М. (2022) Сутність ігрових технологій в освітньому процесі початкової школи. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 19-20.

Жирун О.А. та Синьчук О.М. (2022) МЕТОД ПРОЄКТІВ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 38-39.

Жирун А.В. та Синьчук О.М. (2022) ЗАСТОСУВАННЯ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 35-38.

Карплюк Д.В. та Синьчук О.М. (2022) ПЕДАГОГІЧНА ТВОРЧІСТЬ ЯК ОСНОВА ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 45-46.

Наливайко А.І. та Синьчук О.М. (2022) ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ЦІННОСТІ ВЧИТЕЛЯ У СУЧАСНІЙ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 73-74.

Біль Ю. та Синьчук О.М. (2022) СУЧАСНІ МОДЕЛІ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ. Організаційні, правові та психолого-педагогічні аспекти реалізації професійної мобільності сиудентів в період війни: реалії та перспективи, 2022. с. 28-31.

Гайдучик Т. та Синьчук О.М. (2022) ВИМОГИ ДО СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Організаційні, правові та психолого-педагогічні аспекти реалізації професійної мобільності сиудентів в період війни: реалії та перспективи, 2022. с. 47-50.

Наконечна Ю. та Синьчук О.М. (2022) МОЖЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ МОЛОДІ У ВОЄННИЙ ЧАС. Організаційні, правові та психолого-педагогічні аспекти реалізації професійної мобільності сиудентів в період війни: реалії та перспективи, 2022. с. 95-98.

Методичні рекомендації

Синьчук О.М. та Веремчук А.П. (2024) «ІННОВАЦІЙНІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. [Методичні рекомендації]

Цей список був створений у Mon Mar 10 00:31:14 2025 EET.