Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Сторож О.В."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Розділ Книги | Стаття
Число елементів: 35.

Розділ Книги

Сторож О.В. (2021) ТЕОРЕТИЧНІ І ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ ПСИХОТЕРАПІЇ». In: Філософія освітнього простору: психологічний вимір. Центр учбової літератури, Київ, с. 226-253.

Стаття

Ковалець А. та Сторож О.В. (2023) ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОСОЦІАЛЬНОЇ СТІЙКОСТІ ДО СТРЕСУ У ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Актуальні питання психологічної науки, 2023 (Вип.17). с. 57-60.

Сторож О.В. та Попик М. (2021) РОЗВИТОК УЯВИ ДІТЕЙ ЗА ДОПОМОГОЮ ТВОРЧОЇ ГРИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 157-158.

Сторож О.В. (2021) ОСНОВНІ НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО ТВОРЧОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТІВ. Психологія життєвого простору сучасної молоді, 2021. с. 106-110.

Мисан Я. та Сторож О.В. (2021) ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО РОЗГЛЯДУ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СУЧАСНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ І ПСИХОЛОГІЧНІЙ НАУЦІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 62-65.

Пилипчук І. та Сторож О.В. (2021) ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО РОЗУМІННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ У СУЧАСНІЙ ПСИХОЛОГІЧНІЙ НАУЦІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 90-92.

Валага О. та Сторож О.В. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ Я-ОБРАЗУ В РАННЬОМУ ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 20-21.

Сторож О.В. (2019) ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ЕТАПІВ ТВОРЧОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). с. 212-217. ISSN 2518-7503

Сторож О.В. (2019) РОЛЬ КРЕАТИВНОСТІ У РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.13). с. 147-153. ISSN 2518-7503

Воронко В. та Сторож О.В. (2019) ДОСЛІДЖЕННЯ І КОРЕКЦІЯ ПЕРФЕКЦІОНІЗМУ СЕРЕД СТУДЕНТСТВА. Актуальні питання психологічної науки, 2019 (Вип.13). с. 19-22.

Крук С. та Сторож О.В. (2019) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Актуальні питання психологічної науки, 2019 (Вип.13). с. 65-67.

Мартинюк Т. та Сторож О.В. (2019) ДОСЛІДЖЕННЯ І КОРЕКЦІЯ ФРУСТРАЦІЙНИХ СТАНІВ У СТУДЕНТІВ. Актуальні питання психологічної науки, 2019 (Вип.13). с. 75-78.

Петренко А. та Сторож О.В. (2019) ДОСЛІДЖЕННЯ І КОРЕКЦІЯ КОНФЛІКТНОЇ ПОВЕДІНКИ СЕРЕД СТУДЕНТІВ. Актуальні питання психологічної науки, 2019 (Вип.13). с. 105-107.

Тарадайник Д. та Сторож О.В. (2019) ДОСЛІДЖЕННЯ І РОЗВИТОК РЕФЛЕКСІЇ У ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Актуальні питання психологічної науки, 2019 (Вип.13). с. 138-141.

Шевчук О. та Сторож О.В. (2019) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ СОРОМ’ЯЗЛИВОСТІ У ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Актуальні питання психологічної науки, 2019 (Вип.13). с. 157-159.

Сторож О.В. (2018) ВІКОВІ ЗАКОНОМІРНОСТІ РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ЮНАКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). с. 160-165. ISSN 2518-7503

Іваник Софія та Сторож О.В. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ АГРЕСИВНОСТІ У СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Актуальні питання психологічної науки, 2018 (Вип.12). с. 39-41.

Лозицька Катерина та Сторож О.В. (2018) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ САМОАКТУАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Актуальні питання психологічної науки, 2018 (Вип.12). с. 71-74.

Нетреба Софія та Сторож О.В. (2018) ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ. Актуальні питання психологічної науки, 2018 (Вип.12). с. 101-103.

Остапенко Марія та Сторож О.В. (2018) ДОСЛІДЖЕННЯ ТИПІВ ТЕМПЕРАМЕНТУ У СУЧАСНИХ СТУДЕНТІВ. Актуальні питання психологічної науки, 2018 (Вип.12). с. 111-114.

Сардарян Метакся та Сторож О.В. (2018) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ. Актуальні питання психологічної науки, 2018 (Вип.12). с. 135-138.

Строїнська Дар'я та Сторож О.В. (2018) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КОПІНГ-СТРАТЕГІЙ ОСОБИСТОСТІ. Актуальні питання психологічної науки, 2018 (Вип.12). с. 142-145.

Сторож О.В. та Дружиніна І.А. (2017) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ ТА ТВОРЧОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ У СОЦІУМІ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип.8). с. 268-272. ISSN 2518-7503

Сторож О.В. (2016) РОЛЬ ТРИВОЖНОСТІ У РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип.6). с. 199-205.

Завадський П.Ю. та Сторож О.В. (2016) ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ З РІЗНИМ РІВНЕМ САМООЦІНКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 147.

Кізілова А.І. та Сторож О.В. (2016) ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПОДОЛАННЯ ТРИВОЖНОСТІ У СТУДЕНТІВ В КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЯХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 147-149.

Котелюк М.В. та Сторож О.В. (2016) МОТИВАЦІЯ ЯК ФАКТОР РОЗВИТКУ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 151-153.

Крупеня М.М. та Сторож О.В. (2016) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ З РІЗНИМ РІВНЕМ ТРИВОЖНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 153-154.

Сторож О.В. (2015) РОЗВИТОК СКЛАДОВИХ ТВОРЧОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). с. 248-253.

Сторож О.В. (2014) ТЕХНОЛОГІЯ РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 150-154.

Сторож О.В. (2013) ТИПОЛОГІЯ ТВОРЧОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 117-121.

Сторож О.В. (2010) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ТВОРЧОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ НА ЕТАПІ РАННЬОЇ ЮНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). с. 95-98.

Сторож О.В. (2007) ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ЖИТТЄВОГО ШЛЯХУ ОСОБИСТОСТІ ЗА РЕГУЛЯТИВНО-ДЕТЕРМІНІСТСЬКОЮ КОНЦЕПЦІЄЮ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.37). с. 225-229.

Сторож О.В. (2007) ТЕОРЕТИКО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ І КРЕАТИВНОЇ ОСОБИСТОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.36). с. 176-180.

Сторож О.В. (2004) АНАЛІЗ ОСНОВНИХ ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИХ ПІДХОДІВ ДО ВИВЧЕННЯ І РОЗВИТКУ САМОСВІДОМОСТІ ОСОБИСТОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.30). с. 196-201.

Цей список був створений у Tue Apr 23 14:24:46 2024 EEST.