Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Стрільчук Р.М."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Стаття
Число елементів: 5.

Стаття

Олексієвець Т.І. та Стрільчук Р.М. (2023) ТРАНСКОРДОННИЙ МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ІНТЕГРАЦІЇ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 127-130.

Якубовська Н.В. та Стрільчук Р.М. та Коханевич Т.П. (2022) ЦИФРОВЕ СУСПІЛЬСТВО ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: СИНЕРГІЯ ПАРТНЕРСТВА. Маркетинг і логістика в системі менеджменту, 2022. с. 261-263.

Якубовська Н.В. та Стрільчук Р.М. та Коханевич Т.П. (2022) ПРОДУКТОВІ МІКРОІННОВАЦІЇ ЯК РЕЗУЛЬТАТ КОЛАБОРАЦІЇ ЦИФРОВОГО СУСПІЛЬСТВА ТА ПОВЕДІНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ = PRODUCT MICROINNOVATIONS AS A RESULT OF COLLABORATION OF DIGITAL SOCIETY AND BEHAVIORAL ECONOMY. Економіка та управління підприємствами, 2022 (68). с. 175-179.

Стрільчук Р.М. (2014) ДОЦІЛЬНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ АНТИКРИЗОВИХ ЗАСАД В УПРАВЛІННІ СТРАТЕГІЧНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 96-98.

Стрільчук Р.М. та Князевич А.О. (2012) ВИКОРИСТАННЯ НЕЧІТКОГО ІНТЕГРАЛЬНОГО РОЗРАХУНКУ В ТЕОРІЇ УПРАВЛІННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012: Ч. 2. с. 203-204.

Цей список був створений у Thu Apr 25 06:53:55 2024 EEST.