Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Ткачук О.С."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Стаття
Число елементів: 18.

Стаття

Піцкова А.Ю. та Ткачук О.С. (2023) РЕАЛІЗАЦІЯ ФОНЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 43-46.

Ткачук М.Р. та Ткачук О.С. (2023) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ І ПРИЙОМІВ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 57-59.

Ткачук О.С. (2022) ФОРМУВАННЯ ФОНЕТИКО-ОРФОЕПІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 88-113.

Ткачук О.С. (2022) ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ З МОРФЕМІКИ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 180-196.

Ткачук О.С. (2022) ЗАСТОСУВАННЯ СИТУАЦІЙНИХ ВПРАВ НА УРОЦІ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 393-404.

Зубкевич І.В. та Ткачук О.С. (2020) ДИДАКТИЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ КООПЕРАТИВНИХ ФОРМ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 40-42.

Нечипорук В.І. та Ткачук О.С. (2020) ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕГРАЦІЇ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 92-94.

Петрик Я.Ф. та Ткачук О.С. (2020) ОБРАЗОТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК КОРЕКЦІЙНИЙ ЗАСІБ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 106-108.

Ткачук О.С. та Нечипорчук В.І. (2018) ІНТЕГРАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 68-71.

Ткачук О.С. (2017) СУТНІСТЬ ФОНЕТИКО-ОРФОЕПІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.15): (58). с. 14-17.

Ткачук О.С. (2017) ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Професійний розвиток педагога, 2017. с. 275-278.

Ткачук О.С. (2016) ФОРМУВАННЯ ОРФОГРАФІЧНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Професійний розвиток педагога, 2016. с. 171-174.

Ткачук О.С. (2015) ВИВЧЕННЯ ГРАМАТИКО-ОРФОГРАФІЧНОГО МАТЕРІАЛУ НА ФОНЕТИЧНІЙ ОСНОВІ. Професійний розвиток педагога, 2015. с. 38-39.

Ткачук О.С. та Мельник М.В. (2015) ФОРМУВАННЯ НАВИЧКИ ЧИТАННЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ У ПЕРІОД НАВЧАННЯ ГРАМОТИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 103-104.

Ткачук О.С. та Романович Т.Ф. (2015) МОВЛЕННЄВІ УМІННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ РОЗДІЛУ «МОВА І МОВЛЕННЯ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 108-110.

Ткачук О.С. (2014) РОЗВИТОК ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНОГО СПРИЙНЯТТЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Професійний розвиток педагога, 2014. с. 93-94.

Ткачук О.С. (2013) ФОРМУВАННЯ ФОНЕТИКО-ОРФОЕПІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Професійний розвиток педагога, 2013. с. 137-138.

Ткачук О.С. (2007) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ЩОДО ВИКЛАДАННЯ ФОНЕТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Вища освіта України, 2007: Т. 3. с. 100-104. ISSN 2078-1016

Цей список був створений у Tue Apr 23 13:15:28 2024 EEST.