Елементи, в яких автор: "Трало І.М."
Вгору на рівень |
Група по: Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Стаття
Число елементів: 3.
Стаття
Кордан М.М. та Трало І.М. (2014) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ НА ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ В СУЧАСНИХ УМОВАХ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 55-56.
Трало І.М. (2014) ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД ПРОСТОРОВОГО ПЛАНУВАННЯ В КОНТЕКСТІ ТРАНCКОРДОННОГО СПІВРОБІТНИЦТВА. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 29-30.
Трало І.М. (2012) РОЛЬ ТА ЗНАЧЕННЯ МІЖРЕГІОНАЛЬНОГО СПІВРОБІТНИЦТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 2). с. 208-209.