Елементи, в яких автор: "Усач Л.В."
Вгору на рівень |
Усач Л.В. (2016) УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНА ШКОЛА В ПОГЛЯДАХ ПРОВІДНИХ ДІЯЧІВ ФІЛОСОФСЬКО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДУМКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.14): (57). с. 14-18.
Усач Л.В. (2016) НАЦІОНАЛЬНО СПРЯМОВАНА САМООСВІТА СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ВНЗ. Професійний розвиток педагога, 2016. с. 78-90.
Бабяр А.А. та Усач Л.В. (2016) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СПІВРОБІТНИЦТВА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ З БАТЬКАМИ УЧНІВ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 48-51.
Басараба Д.В. та Усач Л.В. (2016) ВПЛИВ ВЗАЄМОДІЇ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ З БАТЬКАМИ УЧНІВ НА ХІД НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 52-55.
Бондарчук І.В. та Усач Л.В. (2016) МЕТОДИЧНА РОБОТА, ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 58-61.
Галушко Д.В. та Усач Л.В. (2016) СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ЗМІСТУ ГУМАНІЗАЦІЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 8-11.
Дем'янчук Н.В. та Усач Л.В. (2016) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ РОЗГЛЯДУ УРОКУ ЯК СКЛАДНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ СИСТЕМИ ТА НЕОБХІДНОСТІ ЯКІСНОЇ ПІДГОТОВКИ ДО НЬОГО. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 71-73.
Ковальчук І.В. та Усач Л.В. (2016) АКТИВНІ ФОРМИ І МЕТОДИ НАВЧАННЯ У ПРАКТИЦІ СУЧАСНИХ ПОЧАТКОВИХ ШКІЛ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 81-86.
Крупенко О.І. та Усач Л.В. (2016) ОСНОВИ НАВЧАННЯ ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 190-193.
Кухновець Л.І. та Усач Л.В. (2016) РЕАЛІЗАЦІЯ ПОЗАУРОЧНИХ ФОРМ НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 97-100.
Мельник О.О. та Усач Л.В. (2016) ПЕДАГОГІЧНІ КОНФЛІКТИ, ЇХ ВИНИКНЕННЯ ТА РОЗВ’ЯЗАННЯ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 196-199.
Мельничук І.І. та Усач Л.В. (2016) СТРУКТУРА ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 249-252.
Панасюк О.М. та Усач Л.В. (2016) ТЕОРЕТИКО–МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 118-121.
Страшівська С.І. та Усач Л.В. (2016) СУЧАСНА СТРУКТУРА І ФУНКЦІЇ ЗМІСТУ ОСВІТИ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 40-44.
Шевчук Ю.О. та Усач Л.В. (2016) ПЕРСПЕКТИВИ РЕФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ОСВІТИ В УКРАЇНІ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 260-263.
Яворська І.Ю. та Усач Л.В. (2016) ОПТИМІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ В СУЧАСНІЙ ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 271-274.
Усач Л.В. (2015) БАЧЕННЯ ПЕРСПЕКТИВ СТАНОВЛЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ ШКОЛИ КЛАСИКАМИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДУМКИ. Професійний розвиток педагога, 2015. с. 39-41.
Усач Л.В. (2014) ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ НАЦІОНАЛЬНО-ЗОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Професійний розвиток педагога, 2014. с. 217-220.
Усач Л.В. (2013) ВЗАЄМОДІЯ ПЕДАГОГА ТА СІМ’Ї ПРИ ФОРМУВАННІ ЕТНОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2013. с. 138-142.
Усач Л.В. (2012) ЕТНОПЕДАГОГІЧНА ОСНОВА НАЦІОНАЛЬНО ЗОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2012 (№ 5). с. 100-105.
Усач Л.В. (2011) ВПЛИВ НАЦІОНАЛЬНИХ ТРАДИЦІЙ НА ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2011 (№ 4). с. 144-147.
Усач Л.В. (2011) НАЦІОНАЛЬНО ЗОРІЄНТОВАНИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ЯК ЦІЛІСНА СИСТЕМА. Вісник кафедри педагогіки початкового навчання, 2011 (№ 3). с. 29-32.