ТЕОРЕТИКО–МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Панасюк О.М. and Усач Л.В. (2016) ТЕОРЕТИКО–МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. pp. 118-121.

[img]
Preview
Text
Панасюк О.М., Усач Л.В..pdf

Download (4MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Панасюк О.М. Теоретико-методологічні засади діяльності початкової школи / О.М.Панасюк, Л.В.Усач (наук. керівник) // Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти : матеріали другої міжвузів. наук.-практ. студ. конф., м. Рівне, 29 листоп. 2016 р. – Рівне, 2016. - С. 118-121.
Uncontrolled Keywords: методологічні засади, початкова школа
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Depositing User: Богдана Печончик
Date Deposited: 16 Apr 2021 10:55
Last Modified: 16 Apr 2021 10:55
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6239

Actions (login required)

View Item View Item