Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ТЕОРЕТИКО–МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Панасюк О.М. та Усач Л.В. (2016) ТЕОРЕТИКО–МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 118-121.

[img]
Перегляд
Текст
Панасюк О.М., Усач Л.В..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Панасюк О.М. Теоретико-методологічні засади діяльності початкової школи / О.М.Панасюк, Л.В.Усач (наук. керівник) // Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти : матеріали другої міжвузів. наук.-практ. студ. конф., м. Рівне, 29 листоп. 2016 р. – Рівне, 2016. - С. 118-121.
Ключові слова: методологічні засади, початкова школа
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 16 Квіт 2021 10:55
Останні зміни: 16 Квіт 2021 10:55
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6239

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу