Елементи, в яких автор: "Федорова Н.В."
Вгору на рівень |
Левочко О.М. та Федорова Н.В. (2024) ОСОБЛИВОСТІ КОРЕКЦІЇ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ КАЗКОТЕРАПІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 22-23.
Кунденчук Н. та Федорова Н.В. (2024) РОЗВИТОК ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ В ОНТОГЕНЕЗІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 138-141.
Шулякова І. та Федорова Н.В. (2024) ФОРМИ СПІВПРАЦІ ЛОГОПЕДА З ВИХОВАТЕЛЯМИ ТА БАТЬКАМИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 315-318.
Дичківська І.М. та Федорова Н.В. (2023) ГУМАНІЗМ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету, 2023: Вип. 2. с. 156-167.
Федорова Н.В. (2021) ГУМАНІСТИЧНА ПАРАДИГМА У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ ЯК ВИМОГА СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 163-165.
Федорова Н.В. та Щавінська-Тихомирова М. (2021) ІГРИ З КОЛЬОРОМ ЯК ЗАСІБ КОРЕКЦІЇ МОВЛЕННЄВИХ ПОРУШЕНЬ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 165-167.
Федорова Н.В. та Шостак О.О. (2021) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРАКТИЧНИХ, ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ І ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З ДИСЦИПЛІН "СПЕЦМЕТОДИКА РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ". [Навчальні матеріали]
Федорова Н.В. (2020) ГУМАНІСТИЧНА СПРЯМОВАНІСТЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ ЯК ГОЛОВНА ВИМОГА СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ. In: Гуманізація освітнього простору спеціальної та інклюзивної освіти: теорія і практика. Волинські обереги, Рівне, с. 150-165. ISBN 978-966-416-767-0
Федорова Н.В. та Воробйова В. (2020) РОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК ДІТЕЙ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 253-255.
Федорова Н.В. та Іванова І. (2020) ФОРМУВАННЯ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНІХ ТВОРІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 256-259.
Федорова Н.В. та Колошва А. (2020) ВИКОРИСТАННЯ ЛОГОРИТМІКИ НА КОРЕКЦІЙНИХ ЗАНЯТТЯХ ІЗ ДІТЬМИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 259-260.
Федорова Н.В. та Кошмак Т. (2020) ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ СЛОВНИКА ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 261-262.
Федорова Н.В. та Лещук Л. (2020) ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО БАТЬКІВЩИНУ ЯК СКЛАДОВА ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 263-265.
Федорова Н.В. та Шевцова І. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ПРОСОДИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ ПРИ ДИЗАРТРІЇ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 265-268.
Дичківська І.М. та Федорова Н.В. та Борисова О. (2020) ГУМАНІСТИЧНА ТЕХНОЛОГІЯ М. МОНТЕССОРІ В СИСТЕМІ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ. Нова педагогічна думка, 2020 (№3): 103. с. 80-84. ISSN 2520-6427
Федорова Н.В. (2019) ДІАГНОСТИКА ОСОБЛИВОСТЕЙ СФОРМОВАНОСТІ ЕМОЦІЙНО- ЦІННІСНОГО КОМПОНЕНТА ГУМАНІСТИЧНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПОЗИЦІЇ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). с. 337-344.
Дичківська І.М. та Козлюк О.А. та Косарєва Г.М. та Косарєва О.І. та Павлюк Т.О. та Руденко Н.М. та Степанова О.І. та Федорова Н.В. та Войтович О.В. та Юрчук О.І. (2019) ДОСЛІДНИЦЬКА РОБОТА ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. [Навчальні матеріали]
Федорова Н.В. (2019) ХАРАКТЕРИСТИКА ЧИННИКІВ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПОЗИЦІЇ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ. Science and Education a New Dimension, 2019 (VII): (83). с. 14-19. ISSN 2308-1996, 2308-5258
Федорова Н.В. (2019) ГУМАНІСТИЧНА ПЕДАГОГІЧНА ПОЗИЦІЯМАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ. [Навчальні матеріали]
Воробйова В. та Федорова Н.В. (2019) ЗМІСТ ЛОГОПЕДИЧНОЇ РОБОТИ З РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНОЇ СФЕРИ У ДІТЕЙ З ФФНМ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 26-27.
Іванова І. та Федорова Н.В. (2019) ФОРМУВАННЯ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЗПР. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 70-71.
Колошва А.В. та Федорова Н.В. (2019) ФОРМУВАННЯ ФОНЕМАТИЧНОГО СЛУХУ У ДІТЕЙ З ДИЗАРТРІЄЮ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 95.
Кошмак Т.П. та Федорова Н.В. (2019) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ СЛОВНИКА У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ З ТПМ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 104-105.
Шевцова І.П. та Федорова Н.В. (2019) КОРЕКЦІЯ ПРОСОДИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ДИЗАРТРІЄЮ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 195-196.
Шеремета Н.В. та Федорова Н.В. (2019) НЕТРАДИЦІЙНІ ТЕХНІКИ ПОДОЛАННЯ ЗАЇКАННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 196-198.
Федорова Н.В. (2018) СУТНІСТЬ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПОЗИЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ЛОГОПЕДА. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип. 7): Т. 1. с. 285-294. ISSN 2411-4553
Руденко Н.М. та Федорова Н.В. (2018) ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У СФЕРІ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.7): Т.1. с. 185-194. ISSN 2411-4553
Федорова Н.В. та Петренко О.Б. (2018) ПЕДАГОГІЧНА СИСТЕМА В. СУХОМЛИНСЬКОГО ЯК ЯВИЩЕ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДУМКИ ХХ ст. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 178-179.
Федорова Н.В. (2018) ГУМАНІСТИЧНА ПЕДАГОГІЧНА ПОЗИЦІЯ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ ЯК ЦІННІСНО-СМИСЛОВА ОСНОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Освіта осіб з особливими потребами: виклики сьогодення, 2018. с. 164-168.
Федорова Н.В. (2018) ДІАГНОСТИКА СФОРМОВАНОСТІ КОГНІТИВНОГО КОМПОНЕНТА ГУМАНІСТИЧНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПОЗИЦІЇ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ. Збірник наукових праць "Педагогічні науки", 2018. с. 192-198. ISSN 2413-1865
Федорова Н.В. (2018) ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ЛОГОПЕДАВ УМОВАХ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ. Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка, 2018 (Вип.10). с. 110-122. ISSN 2410-2075
Федорова Н.В. (2017) ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПОЗИЦІЇ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 211-215.
Федорова Н.В. (2017) ДІАГНОСТИКА СФОРМОВАНОСТІ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПОЗИЦІЇ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Нова педагогічна думка, 2017 (№4): (92). с. 50-53. ISSN 2520-6427
Федорова Н.В. (2007) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ГУМОРУ В ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ УНІВЕРСИТЕТУ. Вища освіта України, 2007: Т. 2. с. 40-44. ISSN 2078-1016
Федорова Н.В. (2007) ГУМОР У СПІЛКУВАННІ ВИКЛАДАЧІВ ІЗ СТУДЕНТАМИ ЯК ОДНА З УМОВ ОРГАНІЗАЦІЇ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.36). с. 125-128.
Федорова Н.В. (2004) ДІАЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ГУМАНІСТИЧНО ОРІЄНТОВАНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.29). с. 151-155.
Федорова Н.В. (2003) ДІЛОВА ГРА ЯК ЗАСІБ ГУМАНІСТИЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПЕДАГОГІВ ТА СТУДЕНТІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.27). с. 115-117.
Федорова Н.В. (2002) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ГУМАНІСТИЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПЕДАГОГІВ ТА СТУДЕНТІВ ЯК ЧИННИКА ПІДГОТОВКИ ДО ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.21). с. 93-96.