СУТНІСТЬ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПОЗИЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ЛОГОПЕДА

Федорова Н.В. (2018) СУТНІСТЬ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПОЗИЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ЛОГОПЕДА. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип. 7): Т. 1. pp. 285-294. ISSN 2411-4553

[img]
Preview
Text
Федорова Н.В..pdf

Download (7MB) | Preview

Abstract

У статті аналізуються концептуальні засади гуманістичної педагогічної позиції майбутніх логопедів. Концепція гуманістичної педагогічної позиції базується на гуманістичній парадигмі освіти як суб’єкт-суб’єктній взаємодії викладачів і студентів. Розкривається значення формування гуманістичної педагогічної позиції логопеда, що розглядається як установка на особистість дитини, її розуміння і сприйняття та здатність здійснювати різні види міжсуб’єктної взаємодії.

Item Type: Article
Additional Information: Федорова Н.В. Сутність гуманістичної педагогічної позиції майбутнього логопеда / Н.В.Федорова // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд. О.Б.Петренко ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан, Н.М.Гринькова та ін. – Рівне, 2018. - Вип. 7, Т. 1. - С. 285-294.
Uncontrolled Keywords: гуманістична педагогічна позиція, професійна позиція, логопед, гуманістична педагогіка, суб’єкт-суб’єктна взаємодія, професійна підготовка.
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки та психології (дошкільної і корекційної)
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 25 Sep 2020 07:39
Last Modified: 25 Sep 2020 07:39
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/821

Actions (login required)

View Item View Item