Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

СУТНІСТЬ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПОЗИЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ЛОГОПЕДА

Федорова Н.В. (2018) СУТНІСТЬ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПОЗИЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ЛОГОПЕДА. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип. 7): Т. 1. с. 285-294. ISSN 2411-4553

[img]
Перегляд
Текст
Федорова Н.В..pdf

Завантажити (7MB) | Перегляд

Анотація

У статті аналізуються концептуальні засади гуманістичної педагогічної позиції майбутніх логопедів. Концепція гуманістичної педагогічної позиції базується на гуманістичній парадигмі освіти як суб’єкт-суб’єктній взаємодії викладачів і студентів. Розкривається значення формування гуманістичної педагогічної позиції логопеда, що розглядається як установка на особистість дитини, її розуміння і сприйняття та здатність здійснювати різні види міжсуб’єктної взаємодії.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Федорова Н.В. Сутність гуманістичної педагогічної позиції майбутнього логопеда / Н.В.Федорова // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд. О.Б.Петренко ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан, Н.М.Гринькова та ін. – Рівне, 2018. - Вип. 7, Т. 1. - С. 285-294.
Ключові слова: гуманістична педагогічна позиція, професійна позиція, логопед, гуманістична педагогіка, суб’єкт-суб’єктна взаємодія, професійна підготовка.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 25 Вер 2020 07:39
Останні зміни: 25 Вер 2020 07:39
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/821

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу