Федорова Н.В. (2018) СУТНІСТЬ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПОЗИЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ЛОГОПЕДА. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип. 7): Т. 1. с. 285-294. ISSN 2411-4553
|
Текст
Федорова Н.В..pdf Завантажити (7MB) | Перегляд |
Анотація
У статті аналізуються концептуальні засади гуманістичної педагогічної позиції майбутніх логопедів. Концепція гуманістичної педагогічної позиції базується на гуманістичній парадигмі освіти як суб’єкт-суб’єктній взаємодії викладачів і студентів. Розкривається значення формування гуманістичної педагогічної позиції логопеда, що розглядається як установка на особистість дитини, її розуміння і сприйняття та здатність здійснювати різні види міжсуб’єктної взаємодії.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Федорова Н.В. Сутність гуманістичної педагогічної позиції майбутнього логопеда / Н.В.Федорова // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд. О.Б.Петренко ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан, Н.М.Гринькова та ін. – Рівне, 2018. - Вип. 7, Т. 1. - С. 285-294. |
Ключові слова: | гуманістична педагогічна позиція, професійна позиція, логопед, гуманістична педагогіка, суб’єкт-суб’єктна взаємодія, професійна підготовка. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 25 Вер 2020 07:39 |
Останні зміни: | 25 Вер 2020 07:39 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/821 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |