Елементи, в яких автор: "Фрідріх А.В."
Вгору на рівень |
Фрідріх А.В. та Бігунова С.А. та Бігунов Д.О. (2024) ПОДОЛАННЯ ФОНЕТИЧНОГО БАР’ЄРУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ (НА ПРИКЛАДІ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКИХ БІЖЕНЦІВ). Актуальні питання гуманітарних наук, 2024 (Т. 4): Вип. 72. с. 116-121. ISSN 2308-4855, 2308-4863
Бігунова С.А. та Фрідріх А.В. (2022) ТЕЛЕСКОПІЗМИ В АНГЛІЙСЬКОМУ КОРОНОВОКАБУЛЯРІ. Актуальні проблеми міжкультурної комунікації, 2022. с. 125-127.
Касаткіна-Кубишкіна О.В. та Фрідріх А.В. (2022) KNOWLEDGE CHECK AND ASSESSMENT IN E-LEARNING. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2022. с. 144-148.
Олійник Н.О. та Фрідріх А.В. (2021) ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ВДОСКОНАЛЕННЯ МОВНИХ ТА КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК УЧНІВ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2021. с. 173-179.
Danylchyk T. та Фрідріх А.В. (2021) THE ADVANTAGES OF USІNG BLENDED LEARNІNG ІN TEACHІNG ENGLІSH AS A FOREІGN LANGUAGE. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2021. с. 106-114.
Фрідріх А.В. та Бігунова С.А. та Курята Ю.В. (2021) ЗМІШАНА ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА: ДОСВІД, КЕРІВНИЦТВО ТА ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК = BLENDED PEDAGOGICAL PRACTICE: EXPERIENCE, LEADERSHIP, AND PROFESSIONAL DEVELOPMENT. Актуальні питання гуманітарних наук, 2021 (Вип.35): Т.8. с. 261-268.
Matvііchuk Y. та Фрідріх А.В. (2021) CREATІNG AN ІNGUІRY-DRІVEN CLASSROOM. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2021. с. 159-165.
Vyshnevska І. та Фрідріх А.В. (2021) WAYS TO SUPPORT AND MOTІVATE EFL LEARNERS DURІNG DІSTANCE LEARNІNG. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2021. с. 94-98.
Зузак І.Ю. та Фрідріх А.В. (2019) ЖАНРОВІ ТРАНСФОРМАЦІЇ ТА СТИЛІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНИХ АНГЛІЙСЬКИХ КАЗКОВИХ НАРАТИВІВ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 66-69.
Фрідріх А.В. (2017) ЛІНГВОКОГНІТИВНІ АСПЕКТИ АМЕРИКАНСЬКОГО ПОЛІТИЧНОГО СЛЕНГУ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2017. с. 138-147.
Вірт О.М. та Фрідріх А.В. (2017) КОНЦЕПТУАЛІЗАЦІЯ КАТЕГОРІЇ ПРОСТОРУ ЗАСОБАМИ АНГЛІЙСЬКОЇ ФРАЗЕОЛОГІЇ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 22-25.
Панченко О.О. та Фрідріх А.В. (2017) ФУНКЦІОНУВАННЯ КОМПАРАТИВНИХ ФРАЗЕОЛОГІЗМІВ В КАЗКАХ ЛЬЮЇС КЕРРОЛЛА. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 55-59.
Панасюк У.М. та Фрідріх А.В. (2017) ОСОБЛИВОСТІ ВИРАЖЕННЯ ПОЗИТИВНОЇ І НЕГАТИВНОЇ ОЦІНКИ КОНЦЕПТУ LOVE У РОМАНІ-ДИСТОПІЇ ЛОРЕН ОЛІВЕР «DELIRIUM». Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 51-55.
Фрідріх А.В. (2016) ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ САМОСВІДОМОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч.І. с. 87-89.
Фрідріх А.В. (2016) ОСОБЛИВОСТІ СЕМАНТИКИ АНГЛІЙСЬКИХ ОНІМІВ У ТВОРАХ АГАТИ КРІСТІ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2016. с. 63-80.
Шилан-Меркушева М.С. та Фрідріх А.В. (2016) ОСОБЛИВОСТІ КОМПАРАТИВНИХ ФРАЗЕОЛОГІЧНИХ ОДИНИЦЬ СУЧАСНОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). с. 94-96.
Давидюк О.В. та Фрідріх А.В. (2016) РЕАЛІЇ ЯК ЗАСІБ ПЕРЕДАЧІ НАЦІОНАЛЬНОГО КОЛОРИТУ. Філологічні витоки, 2016. с. 30-34.
Лавренюк О.А. та Фрідріх А.В. (2016) СТРУКТУРНІ ОСОБЛИВОСТІ ТИПОВИХ АНГЛІЙСЬКИХ НАЗВ МУЗИЧНИХ ГУРТІВ ТА ВИКОНАВЦІВ. Філологічні витоки, 2016. с. 47-51.
Левик Ю.І. та Фрідріх А.В. (2016) ЕТНОКУЛЬТУРНИЙ ЗМІСТ ФРАЗЕОЛОГІЧНИХ ОДИНИЦЬ СУЧАСНОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ З АНІМАЛІСТИЧНИМ КОМПОНЕНТОМ. Філологічні витоки, 2016. с. 51-54.
Фрідріх А.В. (2015) ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ В СТУДЕНТІВ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2015 (Вип.11): (54). с. 125-129.
Фрідріх А.В. (2013) ФОРМУВАННЯ КРОС-КУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ У КОНТЕКСТІ ДІАЛОГУ КУЛЬТУР. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 98-101.
Вердух К.О. та Фрідріх А.В. (2013) СТРУКТУРНО-СЕМАНТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОМОНІМІЇ СУЧАСНОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 122-124.
Ілюкова А.В. та Фрідріх А.В. (2013) СКОРОЧЕННЯ ЯК ЗАСІБ ЛІНГВІСТИЧНОЇ ЕКОНОМІЇ В СУЧАСНІЙ АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ (НА ОСНОВІ ПЕРІОДИЧНИХ ВИДАНЬ). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 134-136.
Столяр О.І. та Фрідріх А.В. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕКЛАДУ ФРАЗЕОЛОГІЗМІВ З БРИТАНСЬКИМ ЕТНОКУЛЬТУРНИМ СЕМАНТИЧНИМ КОМПОНЕНТОМ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 164-166.
Фрідріх А.В. (2012) СЛОВОТВІРНІ ТА СТРУКТУРНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ ЮРИДИЧНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2012. с. 99-107.
Кудревич Ю. та Фрідріх А.В. (2010) СЕМАНТИКО-СТРУКТУРНІ ТА СТИЛІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФРАЗЕОЛОГІЧНИХ ОДИНИЦЬ СУЧАСНОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА ПОЗНАЧЕННЯ «ХАРАКТЕРИСТИКА ЛЮДИНИ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 105-107.
Рачок В. та Фрідріх А.В. (2010) КОМПАРАТИВНИЙ АНАЛІЗ СТРУКТУРНИХ ТА СЕМАНТИЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ КОЛОРАТИВНИХ КОМПОЗИТІВ УКРАЇНСЬКОЇ ТА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 120-123.
Сичова А. та Фрідріх А.В. (2010) ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕРТЕКСТУАЛЬНОСТІ У ТВОРАХ Д.БРАУНА («КОД ДА ВІНЧІ», «АНГЕЛИ І ДЕМОНИ»). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 123-125.
Фрідріх А.В. (2008) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА САМОВДОСКОНАЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.41). с. 188-190.
Фрідріх А.В. (2008) АНГЛІЙСЬКІ ФРАЗЕОЛОГІЗМИ ПРО ЛЮДЕЙ І ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ПЕРЕКЛАДУ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ. [Навчальні матеріали]
Боришкевич Т. та Фрідріх А.В. (2008) ЗБАГАЧЕННЯ СЛОВНИКОВОГО СКЛАДУ СУЧАСНОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 226-229.
Ваврін Г. та Фрідріх А.В. (2008) КОНВЕРСІЯ ЯК ОСОБЛИВИЙ ВИД СЛОВОТВОРУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 230-232.
Король І. та Фрідріх А.В. (2008) АНГЛІЙСЬКІ ФРАЗЕОЛОГІЧНІ ОДИНИЦІ НА ПОЗНАЧЕННЯ "ХАРАКТЕРИСТИКА ЛЮДИНИ" ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ПЕРЕКЛАДУ НА УКРАЇНСЬКУ МОВУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 236-238.
Фрідріх А.В. (2008) COMPOUNDING IN THE ENGLISH LANGUAGE. [Навчальні матеріали]
Шапірко О. та Фрідріх А.В. (2008) DIFFERENCES BETWEEN AMERICAN AND BRITISH ENGLISH. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 248-251.
Фрідріх А.В. та Дацик М.В. (2007) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО СПЕЦІАЛІСТА: ЗАВДАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 181-184.
Фрідріх А.В. та Вербець В.В. (2007) ПРОБЛЕМА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ–ФІЛОЛОГІВ ДО ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ТЕОРІЇ І ПРАКТИЦІ ВИЩОЇ ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство, очима молодих, 2007. с. 146-147.
Фрідріх А.В. та Антоненко Н.Є. ХУДОЖНІЙ ФІЛЬМ НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. [Методичні рекомендації]
Михальчук Н.О. та Курята Ю.В. та Касаткіна-Кубишкіна О.В. та Фрідріх А.В. ENGLISH PHONETICS. A PRACTICAL COURSE. [Підручник]