Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ЗМІШАНА ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА: ДОСВІД, КЕРІВНИЦТВО ТА ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК = BLENDED PEDAGOGICAL PRACTICE: EXPERIENCE, LEADERSHIP, AND PROFESSIONAL DEVELOPMENT

Фрідріх А.В. та Бігунова С.А. та Курята Ю.В. (2021) ЗМІШАНА ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА: ДОСВІД, КЕРІВНИЦТВО ТА ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК = BLENDED PEDAGOGICAL PRACTICE: EXPERIENCE, LEADERSHIP, AND PROFESSIONAL DEVELOPMENT. Актуальні питання гуманітарних наук, 2021 (Вип.35): Т.8. с. 261-268.

[img]
Перегляд
Текст
Фрідріх, Бігунова, Курята_ЗМІШАНА ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА.pdf

Завантажити (1MB) | Перегляд

Анотація

Термін «змішане навчання» був роз’ясненим серед інших суміжних термінів – «електронне навчання», «гібридна онлайн-модель», «змішаний режим навчання», «гібридне або змішане навчання», «персоналізоване навчання», «диференційоване навчання», «технологічне навчання», «навчання через Інтернет» – в контексті навчальної педагогічної практики. Розроблено конкретні стратегії педагогічного моделювання для проведення такої змішаної навчальної педагогічної практики у школі. Вказано цілі змішаної навчальної педагогічної практики, такі як: 1) спонукати студентів бути активними та творчими під час практики; 2) встановити онлайн-норми для групи або класу; 3) створити структуру курсу навчальної педагогічної практики з рекомендаціями та вимогами; 4) створити чіткі інструкції до завдань; 5) вибрати стратегії забезпечення критичного мислення та співпраці в Інтернет-форматі; 6) ранжувати технології для забезпечення надання інструкцій та оцінювання для сприяння формування онлайн-спільноти в класі; 7) узгодити канали зв’язку зі студентами за допомогою Інтернет-інструментів; 8) забезпечити якісний зворотний зв’язок та рефлексію за допомогою цифрових інструментів. Визначено шляхи підвищення мотивації студентів. Проаналізовано творчий тип педагогічної роботи.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Фрідріх А. В. Змішана педагогічна практика: досвід, керівництво та професійний розвиток = Blended Pedagogical Practice: Experience, Leadership, and Professional Development / А. В. Фрідріх, С. А. Бігунова, Ю. В. Курята // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчених Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. – Дрогобич: Видавн. дім «Гельветика», 2021. – Вип. 35. Т. 8. - С. 261-268.
Ключові слова: змішане навчання, навчальна педагогічна практика, навчальні цифрові ресурси, комп’ютерне навчання, технології онлайн-викладання, навчальна мотивація, blended learning, pedagogical teacher training practice, teaching digital resources, computer-mediated learning, online teaching technologies, learning motivation
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 29 Груд 2023 10:36
Останні зміни: 29 Груд 2023 10:36
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12184

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу