Елементи, в яких автор: "Шевчук Т.Б."
Вгору на рівень |
Стаття
Котенко Б.О. та Шевчук Т.Б. (2023) РОЗВИТОК МОВНИХ УМІНЬ УЧНІВ 3–4 КЛАСІВ МЕТОДОМ ЕТИМОЛОГІЧНОГО АНАЛІЗУ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 32-35.
Городюк К.В. та Шевчук Т.Б. (2023) РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ 4 КЛАСУ НУШ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 17-19.
Тарадайко Д.Ю. та Шевчук Т.Б. (2022) ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ У СИСТЕМІ РОЗВИТКУ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 113-115.
Шевчук Т.Б. (2022) ФОРМУВАННЯ СИНТАКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 207-223.
Шевчук Т.Б. (2022) ФОРМУВАННЯ СТИЛІСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 260-297.
Гайдучик Т.О. та Шевчук Т.Б. (2021) ФОРМУВАННЯ ЗВУКОВОЇ КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ У ПЕРШОКЛАСНИКІВ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 14-17.
Михалюк М.В. та Шевчук Т.Б. (2021) СТИЛІСТИЧНА ВПРАВНІСТЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ – НЕОБХІДНА УМОВА ЇХ КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 27-29.
Тиховська А.Р. та Шевчук Т.Б. (2021) УМОВИ ЕФЕКТИВНОГО РОЗВИТКУ МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 30-32.
Курин О.С. та Шевчук Т.Б. (2021) ФОРМУВАННЯ ОРФОЕПІЧНОЇ ПРАВИЛЬНОСТІ МОВЛЕННЯ УЧНІВ ЧЕТВЕРТОГО КЛАСУ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 64-66.
Жигула К.В. та Шевчук Т.Б. (2021) ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНОЇ ПРАВИЛЬНОСТІ МОВЛЕННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 90-91.
Макарчук Т.І. та Шевчук Т.Б. (2021) ФОРМУВАННЯ НОРМ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРНОЇ МОВИ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ГРАМАТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 97-99.
Шумак О.В. та Шевчук Т.Б. (2021) РЕАЛІЗАЦІЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ЧАСТИН МОВИ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 130-133.
Шумак Ю.В. та Шевчук Т.Б. (2021) ТЕКСТОЦЕНТРИЧНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ ЛЕКСИЧНОГО МАТЕРІАЛУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 133-136.
Костолович Т.В. та Шевчук Т.Б. (2021) ЛЕКСИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ПРОВІДНИЙ ДЕТЕРМІНАНТ ЛІНГВОДИДАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ. Мовна особистість в освітньому просторі, 2021. с. 150-157.
Шевчук Т.Б. (2020) ФУНКЦІОНУВАННЯ ЗАПОЗИЧЕНИХ ЛЕКСЕМ В СУЧАСНИХ ЗМІ (НА ПРИКЛАДІ ПОЗНАЧЕННЯ ОСІБ, ЩО ЗАЙМАЮТЬСЯ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ). Проблеми лінгвістичної семантики, 2020. с. 75-78.
Шевчук Т.Б. (2019) КОНЦЕПТ СУМ У ЛЕКСИЧНІЙ СИСТЕМІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2019. с. 38-42.
Шевчук Т.Б. (2017) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.15): (58). с. 127-130.
Шевчук Т.Б. (2017) УДОСКОНАЛЕННЯ ПУНКТУАЦІЙНОЇ ГРАМОТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Професійний розвиток педагога, 2017. с. 404-408.
Шевчук Т.Б. (2016) ЛЕКСИКОГРАФІЧНА КОМПЕТЕНЦІЯ ЯК ПОКАЗНИК МОВНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Професійний розвиток педагога, 2016. с. 39-43.
Шевчук Т.Б. (2016) ФУНКЦІЙНА ТРАНСПОЗИЦІЯ ЕМОТИВНОЇ ЛЕКСЕМИ СТРАХ У СИСТЕМІ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Лінгвістичні студії молодих дослідників, 2016 (Вип.7). с. 43-47.
Пасічник Д.М. та Шевчук Т.Б. (2016) ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ УЧНІВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 121-123.
Томчук О.А. та Шевчук Т.Б. (2016) ТЕКСТ ЯК ЗАСІБ ПОЄДНАННЯ ЗМІСТОВИХ ЛІНІЙ ПОЧАТКОВОГО КУРСУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 157-161.
Шевчук Т.Б. (2015) ВИКОРИСТАННЯ ТЕКСТУ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ МОВНО-МОВЛЕННЄВОЇ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Професійний розвиток педагога, 2015. с. 90-92.
Шевчук Т.Б. (2015) ЧАСТИНОМОВНА ТРАНСПОЗИЦІЯ ЯК ГРАМАТИЧНА КАТЕГОРІЯ. Актуальні проблеми літературознавчої термінології, 2015. с. 187-190.
Шевчук Т.Б. (2014) РЕЗЕРВИ УДОСКОНАЛЕННЯ КУЛЬТУРИ УСНОГО ТА ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ. Професійний розвиток педагога, 2014. с. 220-222.
Ражик Г.В. та Шевчук Т.Б. (2014) РОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНО-МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 118-120.
Шевчук Т.Б. (2012) ЛЕКСИКОГРАФІЧНА РОБОТА ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2012 (№ 5). с. 113-115.
Шевчук Т.Б. (2011) ЕТИМОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МОВНО-ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2011 (№ 4). с. 168-171.
Корнелюк Ю. та Шевчук Т.Б. (2011) СПЕЦИФІКА ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНІЧНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Лінгвістичні студії молодих дослідників, 2011 (Вип.1). с. 112-114.
Шевчук Т.Б. (2010) ЗАПОЗИЧЕНІ ЛЕКСЕМИ НА ПОЗНАЧЕННЯ ОСІБ, ЯКІ ЗАЙМАЮТЬСЯ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ, В СУЧАСНИХ ЗАСОБАХ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2010: Вип.XVIII. с. 141-144.
Шевчук Т.Б. (2009) КОНЦЕПТ Щ А С Т Я В ЛЕКСИЧНІЙ СИСТЕМІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2009: Вип.XVII. с. 74-78.
Шевчук Т.Б. (2008) ВИВЧЕННЯ ФОРМАЛЬНО-СЕМАНТИЧНИХ ВІДНОШЕНЬ МІЖ ТВІРНОЮ І ПОХІДНОЮ ОСНОВАМИ У ВНЗ. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2008: Вип.XVI. с. 165-170.
Шевчук Т.Б. (2003) РОБОТА ЗІ СЛОВАМИ РОДО-ВИДОВОЇ СЕМАНТИКИ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2003 (Вип.11). с. 138-143.
Шевчук Т.Б. (2003) РЕАЛІЗАЦІЯ ЛІНГВІСТИЧНОГО КОМПОНЕНТА У ЗМІСТІ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.26). с. 45-48.
Шевчук Т.Б. (2002) ЛІНГВОУКРАЇНОЗНАВЧИЙ КОМПОНЕНТ НОВОГО ЗМІСТУ НАВЧАННЯ ТА ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЯ НА УРОКАХ РІДНОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.18). с. 25-31.