Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ЛЕКСИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ПРОВІДНИЙ ДЕТЕРМІНАНТ ЛІНГВОДИДАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ

Костолович Т.В. та Шевчук Т.Б. (2021) ЛЕКСИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ПРОВІДНИЙ ДЕТЕРМІНАНТ ЛІНГВОДИДАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ. Мовна особистість в освітньому просторі, 2021. с. 150-157.

[img]
Перегляд
Текст
Костолович Т.В., Шевчук Т.Б..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

Основу комунікативної компетентності становить лексична компетентність, яка передбачає: 1) єдність знань, умінь та
навичок; 2) містить певний запас слів та їхнє доречне вживання у різних контекстах. Розвиток лексичної компетентності – це не тільки засвоєння лексичних понять, сформованість мовленнєвих лексичних умінь і навичок, а й здатність застосувати їх у процесі спілкування.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Костолович Т. В. Лексична компетентність як провідний детермінант лінгводидактичної підготовки майбутніх учителів-філологів / Т.В.Костолович , Т.Б.Шевчук // Мовна особистість в освітньому просторі : монографія / за заг. ред. І.Д.Пасічника; редкол.: О.А.Вісич, Х.М.Карповець, З.В.Столяр. Острог : Вид-во Нац. ун-ту «Острозька академія», 2021. - С. 150-157.
Ключові слова: лексична компетентність, провідний детермінант, лінгводидактична підготовк, майбутні учителі-філологи
Тематика (за УДК): 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти
Користувач, що депонує: Людмила Буравкова
Дата внесення: 07 Лют 2024 14:28
Останні зміни: 07 Лют 2024 14:28
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12557

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу