Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Шліхта Г.О."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 28.

Стаття

Шліхта Г.О. (2023) ЗМІСТОВНЕ НАПОВНЕННЯ СТРУКТУРНИХ ЕЛЕМЕНТІВ ЦІННІСНО-ДЕОНТОЛОГІЧНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Інноватика у вихованні, 2023 (Вип.18). с. 259-274. ISSN 2411-4553

Шліхта Г.О. (2023) ДОСЛІДЖЕННЯ ПОНЯТЬ ЦІННІСНО-ДЕОНТОЛОГІЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СУЧАСНОГО ІТ-ФАХІВЦЯ. Європейська інтеграція України в умовах війни Росії проти України: роль академічних та громадських спільнот, 2023. с. 206-209.

Шліхта Г.О. (2023) ЗНАЧЕННЯ ЦІННОСТЕЙ У СТРУКТУРІ АКСІОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ФАХОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ІТ-ФАХІВЦЯ. Модернізація освіти та соціальної роботи в контексті глобальних викликів, 2023. с. 112-116.

Пелех Ю.В. та Шліхта Г.О. (2023) ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК XXI-ГО СТОЛІТТЯ ЯК ВАЖЛИВОГО ЕЛЕМЕНТУ ЦІННІСНО-ДЕОНТОЛОГІЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ІТ-ФАХІВЦЯ. Духовність особистості: методологія, теорія і практика, 2023: Вип.2(106). с. 116-126.

Шліхта Г.О. (2022) АКСІОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІТ-ГАЛУЗІ. Інноватика у вихованні, 2022 (вип.16). с. 240-251. ISSN 2411-4553

Рибачек С. та Шліхта Г.О. (2022) ФОРМИ НАВЧАННЯ ТА ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 95-98.

Ушаков М. та Шліхта Г.О. (2022) ОСВІТНІЙ ЗАКЛАД ЯК ОБ’ЄКТ УПРАВЛІННЯ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 112-115.

Романишина О.М. та Шліхта Г.О. (2021) МОНІТОРИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 101-103.

Руднік З.О. та Шліхта Г.О. (2021) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНО ОРІЄНТОВАНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ У НАВЧАННІ ІНФОРМАТИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 106-108.

Шліхта Г.О. (2021) ЕФЕКТИВНЕ ЗАЛУЧЕННЯ СТУДЕНТІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ВІРТУАЛЬНИХ СОЦІАЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРОСТОРІВ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 126-128.

Крисюк О.В. та Шліхта Г.О. (2020) ОГЛЯД ПІДХОДІВ ДО ПОДАННЯ ЗНАНЬ В ЕКСПЕРТНИХ СИСТЕМАХ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2020. с. 120-121.

Остапчук У.В. та Шліхта Г.О. (2020) ФРЕЙМОВІ ТА СЕМАНТИЧНІ МОДЕЛІ ПОДАННЯ ЗНАНЬ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2020. с. 141-142.

Паславська Ю.Я. та Шліхта Г.О. (2020) ДЕЯКІ АСПЕКТИ МЕТОДІВ ПОБУДОВИ ПРОДУКЦІЙНИХ ЕКСПЕРТНИХ СИСТЕМ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2020. с. 144-145.

Прокопчук Т.Г. та Шліхта Г.О. (2020) ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПОБУДОВИ ЕКСПЕРТНИХ СИСТЕМ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2020. с. 160-161.

Романишина О. та Шліхта Г.О. (2020) КОМП’ЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ В ЗАКЛАДАХ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2020. с. 195-196.

Пилипюк Т.В. та Шліхта Г.О. (2019) ВИКОРИСТАННЯ БАЗ ДАНИХ ДЛЯ СТВОРЕННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ КОМЕРЦІЙНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2019. с. 77-78.

Фурсович Ю.Ю. та Шліхта Г.О. (2017) СУЧАСНІ ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНІ СЕРЕДОВИЩА У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ (НА БАЗІ КАФЕДРИ ІКТ ТА МВІ). Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 142-145.

Шліхта Г.О. та Шліхта В.М. (2017) МОДЕЛЮВАННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ВНЗ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 151-153.

Шліхта Г.О. (2015) ВПРОВАДЖЕННЯ ISO В СИСТЕМІ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2015. с. 119-121.

Назарчук О.О. та Шліхта Г.О. (2012) СТВОРЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ГОТЕЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 2). с. 51-52.

Навчальні матеріали

Шліхта Г.О. (2020) РОБОЧА ПРОГРАМА "ВИРОБНИЧА (ТЕХНОЛОГІЧНА) ПРАКТИКА" ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ 015 ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА (ЗА СПЕЦІАЛІЗАЦІЯМИ). [Навчальні матеріали]

Шліхта Г.О. (2020) РОБОЧА ПРОГРАМА ДИСЦИПЛІНИ ОК10 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ДИСЦИПЛІН В ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ. [Навчальні матеріали]

Шліхта Г.О. (2020) ОК13 ВИРОБНИЧА (ПЕДАГОГІЧНА) ПРАКТИКА. [Навчальні матеріали]

Шліхта Г.О. (2020) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ОК7 МЕТОДИ ТА ЗАСОБИ ІНЖЕНЕРІЇ ДАНИХ ТА ЗНАНЬ. [Навчальні матеріали]

Навчальний посібник

Шліхта Г.О. ПРОЕКТУВАННЯ ТА РОЗРОБКА МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ОСВІТНІХ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ. [Навчальний посібник]

Методичні рекомендації

Шліхта Г.О. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО НАПИСАННЯ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ДРУГОГО (МАГІСТЕРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 015 ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА (ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ). [Методичні рекомендації]

Шліхта Г.О. Методичні вказівки до написання кваліфікаційних робіт для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 015 Професійна освіта (Цифрові технології). [Методичні рекомендації]

Шліхта Г.О. НАСКРІЗНА ПРОГРАМА ПРАКТИК СТУДЕНТІВ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ 015.10 ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА (КОМП’ЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ)ГАЛУЗІ ЗНАНЬ 01 ОСВІТА/ПЕДАГОГІКА ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ. [Методичні рекомендації]

Цей список був створений у Sat Dec 21 20:09:53 2024 EET.