Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Шліхта Г.О."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 40.

Стаття

Шліхта Г.О. та Вітковський В. (2025) ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ СТВОРЕННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ДИДАКТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 140-146.

Шліхта Г.О. (2023) ЗМІСТОВНЕ НАПОВНЕННЯ СТРУКТУРНИХ ЕЛЕМЕНТІВ ЦІННІСНО-ДЕОНТОЛОГІЧНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Інноватика у вихованні, 2023 (Вип.18). с. 259-274. ISSN 2411-4553

Шліхта Г.О. (2023) ДОСЛІДЖЕННЯ ПОНЯТЬ ЦІННІСНО-ДЕОНТОЛОГІЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СУЧАСНОГО ІТ-ФАХІВЦЯ. Європейська інтеграція України в умовах війни Росії проти України: роль академічних та громадських спільнот, 2023. с. 206-209.

Шліхта Г.О. (2023) ЗНАЧЕННЯ ЦІННОСТЕЙ У СТРУКТУРІ АКСІОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ФАХОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ІТ-ФАХІВЦЯ. Модернізація освіти та соціальної роботи в контексті глобальних викликів, 2023. с. 112-116.

Бегунець К.О. та Шліхта Г.О. (2023) ОСНОВНІ ЗАСАДИ ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМИ ЕЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТООБІГУ В ОСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2023. с. 95-97.

Пелех Ю.В. та Шліхта Г.О. (2023) ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК XXI-ГО СТОЛІТТЯ ЯК ВАЖЛИВОГО ЕЛЕМЕНТУ ЦІННІСНО-ДЕОНТОЛОГІЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ІТ-ФАХІВЦЯ. Духовність особистості: методологія, теорія і практика, 2023: Вип.2(106). с. 116-126.

Шліхта Г.О. (2022) АКСІОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІТ-ГАЛУЗІ. Інноватика у вихованні, 2022 (вип.16). с. 240-251. ISSN 2411-4553

Рибачек С. та Шліхта Г.О. (2022) ФОРМИ НАВЧАННЯ ТА ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 95-98.

Ушаков М.А. та Шліхта Г.О. (2022) ОСВІТНІЙ ЗАКЛАД ЯК ОБ’ЄКТ УПРАВЛІННЯ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 112-115.

Дарда І.О. та Решетило М.О. та Шліхта Г.О. (2022) ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ОДНА З МОЖЛИВОСТЕЙ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2022. с. 31-33.

Кібукевич В.В. та Шліхта Г.О. (2022) САМООСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2022. с. 34-36.

Назар О.І. та Шліхта Г.О. (2022) ТЕХНОЛОГІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2022. с. 50-52.

Рибачек С.М. та Шліхта Г.О. (2022) ЦИФРОВІ МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2022. с. 57-59.

Романишина О.М. та Шліхта Г.О. (2021) МОНІТОРИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 101-103.

Руднік З.О. та Шліхта Г.О. (2021) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНО ОРІЄНТОВАНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ У НАВЧАННІ ІНФОРМАТИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 106-108.

Шліхта Г.О. (2021) ЕФЕКТИВНЕ ЗАЛУЧЕННЯ СТУДЕНТІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ВІРТУАЛЬНИХ СОЦІАЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРОСТОРІВ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 126-128.

Стецюк К.В. та Шліхта Г.О. (2021) РЕАЛІЗАЦІЯ ІНДИВІДУАЛЬНО ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНФОРМАТИКИ В ЗАКЛАДАХ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2021. с. 60-61.

Руднік З.О. та Шліхта Г.О. (2021) СТАН ТА МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНО ОРІЄНТОВАНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРЕДМЕТУ «ІНФОРМАТИКА». Інформаційні технології в професійній діяльності, 2021. с. 160-162.

Крисюк О.В. та Шліхта Г.О. (2020) ОГЛЯД ПІДХОДІВ ДО ПОДАННЯ ЗНАНЬ В ЕКСПЕРТНИХ СИСТЕМАХ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2020. с. 120-121.

Остапчук У.В. та Шліхта Г.О. (2020) ФРЕЙМОВІ ТА СЕМАНТИЧНІ МОДЕЛІ ПОДАННЯ ЗНАНЬ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2020. с. 141-142.

Паславська Ю.Я. та Шліхта Г.О. (2020) ДЕЯКІ АСПЕКТИ МЕТОДІВ ПОБУДОВИ ПРОДУКЦІЙНИХ ЕКСПЕРТНИХ СИСТЕМ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2020. с. 144-145.

Прокопчук Т.Г. та Шліхта Г.О. (2020) ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПОБУДОВИ ЕКСПЕРТНИХ СИСТЕМ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2020. с. 160-161.

Романишина О.М. та Шліхта Г.О. (2020) КОМП’ЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ В ЗАКЛАДАХ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2020. с. 195-196.

Пилипюк Т.В. та Шліхта Г.О. (2019) ВИКОРИСТАННЯ БАЗ ДАНИХ ДЛЯ СТВОРЕННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ КОМЕРЦІЙНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2019. с. 77-78.

Фурсович Ю.Ю. та Шліхта Г.О. (2017) СУЧАСНІ ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНІ СЕРЕДОВИЩА У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ (НА БАЗІ КАФЕДРИ ІКТ ТА МВІ). Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 142-145.

Шліхта Г.О. та Шліхта В.М. (2017) МОДЕЛЮВАННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ВНЗ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 151-153.

Шліхта Г.О. (2015) ВПРОВАДЖЕННЯ ISO В СИСТЕМІ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2015. с. 119-121.

Назарчук О.О. та Шліхта Г.О. (2012) СТВОРЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ГОТЕЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 2). с. 51-52.

Шліхта Г.О. (2012) ДО ПИТАННЯ ОПТИМІЗАЦІЇ УРОКУ ІНФОРМАТИКИ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2012. с. 74-75.

Навчальні матеріали

Шліхта Г.О. (2020) РОБОЧА ПРОГРАМА "ВИРОБНИЧА (ТЕХНОЛОГІЧНА) ПРАКТИКА" ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ 015 ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА (ЗА СПЕЦІАЛІЗАЦІЯМИ). [Навчальні матеріали]

Шліхта Г.О. (2020) РОБОЧА ПРОГРАМА ДИСЦИПЛІНИ ОК10 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ДИСЦИПЛІН В ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ. [Навчальні матеріали]

Шліхта Г.О. (2020) ОК13 ВИРОБНИЧА (ПЕДАГОГІЧНА) ПРАКТИКА. [Навчальні матеріали]

Шліхта Г.О. (2020) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ОК7 МЕТОДИ ТА ЗАСОБИ ІНЖЕНЕРІЇ ДАНИХ ТА ЗНАНЬ. [Навчальні матеріали]

Навчальний посібник

Шліхта Г.О. (2023) ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНО-ДЕОНТОЛОГІЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІТ-ГАЛУЗІ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. [Навчальний посібник]

Шліхта Г.О. та Сяський В.А. (2022) МЕТОДИ ТА ЗАСОБИ ІНЖЕНЕРІЇ ЗНАНЬ ДЛЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ. [Навчальний посібник]

Шліхта Г.О. (2021) УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ СТВОРЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ. [Навчальний посібник]

Методичні рекомендації

Шліхта Г.О. (2025) МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО НАПИСАННЯ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ДРУГОГО (МАГІСТЕРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНІСТЬ А5 ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ А15.39 ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ. [Методичні рекомендації]

Шліхта Г.О. (2024) МЕТОДИ ОБЧИСЛЕНЬ. [Методичні рекомендації]

Гнедко Н.М. та Шліхта Г.О. та Шроль Т.С. (2022) НАСКРІЗНА ПРОГРАМА ПРАКТИКИ (НАВЧАЛЬНОЇ ТА ВИРОБНИЧОЇ) ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 015 ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА (ЗА СПЕЦІАЛІЗАЦІЯМИ) СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ 015.39 ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ. [Методичні рекомендації]

Шліхта Г.О. Методичні вказівки до написання кваліфікаційних робіт для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 015 Професійна освіта (Цифрові технології). [Методичні рекомендації]

Цей список був створений у Wed Dec 3 13:40:45 2025 EET.