Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Ivashkevych E."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Стаття
Число елементів: 25.

Стаття

Ivashkevych E. (2024) COMPARATIVE RESULTS OF THE RESEARCH OF STUDENTS’ ATTITUDE TO LEARN A FOREIGN LANGUAGE AS A WAY OF MASTERING INTERCULTURAL COMPETENCE BY THEM. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 87-102.

Mykhalchuk N. та Kharchenko Y. та Ivashkevych E. та Ivashkevych E. та Yatsjuryk A. (2023) CAUSES, TYPES AND FORMS OF LOGONEUROSIS AS THE MAIN DETERMINANTS TO THE COURSE OF PHISICAL REHABILITATION OF CHILDREN. Health & Education, 2023 (Вип. 3). с. 108-116.

Mykhalchuk N. та Ivashkevych E. та Gron L. та Kvasnetska N. (2023) CHALLENGES OF ONLINE STUDYING : THE THEORY AND THE PRACTICE. Інноватика у вихованні, 2023 (Вип.18). с. 96-106. ISSN 2411-4553

Ivashkevych E. та Kravets D. (2023) THE CONCEPT OF DISCOURSE AND ITS ROLE IN THE PROCESSES OF UKRAINE INTEGRATION INTO THE EUROPEAN SPACE. Європейська інтеграція України в умовах війни Росії проти України: роль академічних та громадських спільнот, 2023. с. 160-163.

Mykhalchuk N. та Ivashkevych E. та Kvasnetska N. та Gron L. (2023) INNOVATIVE WAYS OF SOLVING A PROBLEM OF USING MNEMONICS STRATEGIES TO IMPROVE PRIMARY STAGE PUPILS’ EFL VOCABULARY LEARNING. Інноватика у вихованні, 2023: Вип. 17. с. 79-90.

Ivashkevych E. та Nohachevska I. та Herheliuk T. (2023) THE PROCESSES OF COMMUNICATION AND QUASI-COMMUNICATION IN THE PARADIGM OF EUROPEAN INTEGRATION. Європейська інтеграція України в умовах війни Росії проти України: роль академічних та громадських спільнот, 2023. с. 164-168.

Ivashkevych E. та Kharchenko Y. та Nabochuk A. (2023) PROFESSIONAL CREATIVITY OF COMBATANTS AFTER PARTICIPATING IN WAR EVENTS ON THE TERRITORY OF UKRAINE: THE APPLIED RESEARCH. Психологія: реальність і перспективи, 2023 (Вип.20). с. 52-68.

Mykhalchuk N. та Ivashkevych E. (2023) PSYCHOLINGUISTIC ASPECTS OF COMPREHENSION OF A NOVEL AS A DEFINITE COMPONENT OF READING. Психологія: реальність і перспективи, 2023: Вип. 20. с. 116-126. ISSN 2518-7503

Ivashkevych E. та Yatsjuryk A. (2023) PSYCHOLOGICAL CHARACTERISTICS OF THE INTERNAL DIALOGUE. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2023. с. 192-205.

Mykhalchuk N. та Bihunova S. та Bihunov D. та Ivashkevych E. (2023) THE SEMANTIC SPASE OF CONCEPTS IN MODERN BRITISH POLSITICAL DISCOURSE. Cognitive studies / Etudes cognitivts, 2023 (№ 23). с. 1-17.

Ivashkevych E. (2023) “TRANSLATIONAL INTENTIONS” OF FUTURE TRANSLATORS: JUSTIFICATION OF THE FEASIBILITY OF THE CONCEPT. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2023. с. 91-106.

Mykhalchuk N. та Ivashkevych E. (2022) INNOVATIVE PEDAGOGICAL ASPECTS OF USE OF AUTHENTICITY OF MATERIALS IN TEACHING ENGLISH. Інноватика у вихованні, 2022 (вип.16). с. 82-94. ISSN 2411-4553

Ivashkevych E. (2022) PSYCHOLOGICAL FACTORS OF THE DISCOURSE’S ACTUALIZATION. Психологія: реальність і перспективи, 2022 (Вип.18). с. 81-92. ISSN 2518-7503

Ivashkevych E. (2022) PSYCHOLOGICAL PREREQUISITES FOR IMPROVING THE ORAL TRANSLATION ACTIVITY OF STUDENTS OF PHILOLOGICAL FACULTY. Психологія: реальність і перспективи, 2022 (Вип.19). с. 13-22. ISSN 2518-7503

Khupavtseva N. та Ivashkevych E. (2021) ARGUMENTATIVE DISCOURSE AS A PROBLEM OF COGNITIVE PSYCHOLOGY. Психологія життєвого простору сучасної молоді, 2021. с. 89-94.

Ivashkevych E. та Nabochuk A. (2021) THE DEVELOPMENT OF CREATIVE THINKING OF TEENAGERS. Психологія життєвого простору сучасної молоді, 2021. с. 73-77.

Ivashkevych E. (2021) THE EMPIRICAL RESEARCH OF SELF-ACTUALIZATION OF FUTURE TRANSLATORS. Психологія: реальність і перспективи, 2021 (Вип.17). с. 170-179. ISSN 2518-7503

Ivashkevych E. та Antyukhova N. (2021) INNOVATIVE PRINCIPLES OF FACILITATIVE TEACHING USING MODERN APPROACHES IN TEACHING ENGLISH IN PRIMARY SCHOOLCHILDREN. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.1. с. 81-94. ISSN 2411-4553

Ivashkevych E. (2021) THE PARADIGM OF DIALOGUE INTERACTION AS A WAY OF THE PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF FUTURE TRANSLATOR. Психологія: реальність і перспективи, 2021: Вип. 16. с. 69-79. ISSN 2518-7503

Mykhalchuk N. та Ivashkevych E. (2020) INNOVATIVE MEANS FOR TESTING KNOWLEDGE, SKILLS AND ABILITIES OF ADOLESCENTS AT THE LESSONS OF FOREIGN LANGUAGES. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.2. с. 28-34.

Mykhalchuk N. та Ivashkevych E. (2020) PARTS OF SPEECH WHICH CHARACTERIZE THE EMOTION OF “FEAR”. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 115-121.

Mykhalchuk N. та Pelekh Y. та Kharchenko Y. та Ivashkevych E. та Ivashkevych Е. та Prymachok L. та Hupavtseva N. та Zukow W. (2020) The empirical research of the professional reliability of 550 doctors during the COVID-19 pandemic in Ukraine (March-June, 2020). Balneo Research Journal, 2020 (№ 3): Vol. 11. с. 393-404. ISSN 2069-7597

Ivashkevych E. та Yatsjuryk A. (2019) SOCIAL INTELLIGENCE OF A TEACHER AS A COMPLEX OF INTELLECTUAL CHARACTERISTICS. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2019. с. 107-120.

Ivashkevych E. та Chala J. (2018) SOCIAL KNOWLEDGE, SOCIAL THINKING, SOCIAL PREDICTION AND SOCIAL INTUITION IN THE PARADIGM OF SOCIAL INTELLECT OF A PERSON. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2018. с. 153-155.

Ivashkevych E. (2017) PSYCHO-LINGUISTIC ASPECT OF ART TRANSLATION. Генеза буття особистості, 2017. с. 77-78.

Цей список був створений у Sat Aug 17 02:16:28 2024 EEST.