Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

INNOVATIVE WAYS OF SOLVING A PROBLEM OF USING MNEMONICS STRATEGIES TO IMPROVE PRIMARY STAGE PUPILS’ EFL VOCABULARY LEARNING

Mykhalchuk N. та Ivashkevych E. та Kvasnetska N. та Gron L. (2023) INNOVATIVE WAYS OF SOLVING A PROBLEM OF USING MNEMONICS STRATEGIES TO IMPROVE PRIMARY STAGE PUPILS’ EFL VOCABULARY LEARNING. Інноватика у вихованні, 2023: Вип. 17. с. 79-90.

[img]
Перегляд
Текст
Михальчук Н., Івашкевич Е., Кваснецька Н., Гронь Л..pdf

Завантажити (6MB) | Перегляд

Анотація

In the article it is shown types of mnemonics strategies that teachers might employ. According to different researches, there are five classes of mnemonics: linguistic, spatial, visual, physical response and verbal methods. Linguistic mnemonics usually are understood as key methods. Spatial mnemonics include some spatial grouping and so called “finger methods”. These methods also involve the ways which help to connect new concepts with some familiar place, a pattern or a script, which can help in the process of memorization of the material. Visual mnemonics help any person to make use of pictures or in visualizations them, to create some associations by the basic concept (in such a way there are symbolic, mnemonics, also, pictographic ones). The verbal mnemonics is used when the meaning of some stories, novels can help students to remember the information, combining with some methods, such as grouping or re-grouping, or providing semantic organization and story-telling, or building up narrative chains. Physical mnemonics take a place when the body parts help the person to remember, either by help of some movements or physical response.
У статті розглянуто інноваційні шляхи розв’язання проблеми виростання стратегій мнемотехніки для покращення вивчення словникового
запасу учнями початкових класів. Представлено п’ять основних груп мнемотехніки: лінгвістична, просторова, візуальна, вербальна, техніка актуалізації фізичної активності. Лінгвістична мнемотехніка передбачає асоціювання певної інформації з новими поняттями, знайомими словами та/або фразами. Візуальна мнемотехніка допомагає школярам використовувати малюнки або за умов їх візуалізації, або створювати певні асоціації за основним поняттям (такими є символічні, мнемотехнічні, а також піктографічні). Вербальна мнемоніка використовується, коли зміст деяких історій, розповідей може допомогти учням запам’ятати інформацію, поєднуючи її з деякими методами, такими як групування чи перегрупування, або забезпечуючи семантичну організацію та розповідь, або створюючи ланцюжки оповідей. Техніка актуалізації фізичної активності має місце, коли частини тіла допомагають учневі запам’ятати, або за допомогою деяких рухів, або певної фізичної реакції.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Innovative ways of solving a problem of using mnemonics strategies to improve primary stage pupils’ efl vocabulary learning / Mykhalchuk N., Ivashkevych E., Kvasnetska N., Gron L. // Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. - Рівне, 2023. - Вип. 17. - С. 79-90.
Ключові слова: mnemonics strategies, linguistic mnemonics, spatial mnemonics, visual mnemonics, verbal mnemonics, physical mnemonics; мнемічні стратегії, лінгвістична мнемотехніка, просторова мнемотехніка, візуальна мнемотехніка, вербальна мнемотехніка, техніка актуалізації фізичної активності
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 04 Жов 2023 07:02
Останні зміни: 04 Жов 2023 07:02
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11781

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу