Елементи, в яких структурний підрозділ: "Сарненський педагогічний коледж" та рік: 2022
Вгору на рівень |
Д
Дідух А. П. (2022) ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У НУШ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 100-102.
М
Мойсеєць К.В. (2022) ВИКОРИСТАННЯ STEAM-ПРОЄКТІВ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ. Актуальні проблеми модернізації професійно-педагогічної освіти в контексті євроінтеграційних процесів, 2022. с. 45-48.
Момоток О. Г. (2022) ГЕЙМІФІКАЦІЯ ЯК ЗАСІБ НАВЧАННЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ НА УРОКАХ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 137-140.
П
Прозапас Н. М. (2022) ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ ЛІНГВОСОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 102-104.
С
Саванчук О.А. (2022) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми модернізації професійно-педагогічної освіти в контексті євроінтеграційних процесів, 2022. с. 55-59.
Ф
Федорчук С.О. (2022) ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ВАЖЛИВИЙ ІНСТРУМЕНТ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У НУШ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 107-110.