Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ВИКОРИСТАННЯ STEAM-ПРОЄКТІВ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ

Мойсеєць К.В. (2022) ВИКОРИСТАННЯ STEAM-ПРОЄКТІВ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ. Актуальні проблеми модернізації професійно-педагогічної освіти в контексті євроінтеграційних процесів, 2022. с. 45-48.

[img]
Перегляд
Текст
Мосейчук К.В..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

Одним з актуальних напрямів модернізації та інноваційного розвитку природничо-математичного профілю освіти виступає STEM-орієнтований підхід до навчання, який сприяє популяризації інженерно-технологічних професій серед молоді, підвищенню поінформованості про можливості їх кар’єри в інженерно-технічній сфері, формуванню стійкої мотивації у вивченні дисциплін, на яких ґрунтується STEM-освіта.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Мойсеєць К.В. Використання STEAM-проєктів при підготовці вчителів трудового навчання та технологій / К.В. Мойсеєць // Актуальні проблеми модернізації професійно-педагогічної підготовки освіти в контексті євроінтеграційних процесів : матеріали Всеукр. Інтернет-конф. (22-28.04.2022 р.) / упоряд. : С.В. Лісова, Ю.В. Фещук, О.А. Герасименко, Н.В. Симонович. - Рівне: РДГУ, 2022. - С. 45-48.
Ключові слова: STEAM-проєкти, STEAM-освіта, підготовка вчителів трудового навчання та технологій.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Сарненський педагогічний коледж
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 14 Бер 2023 13:16
Останні зміни: 14 Бер 2023 13:16
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10943

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу