Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра економічної теорії" та рік: 2020
Вгору на рівень |
Заглинська Л.В. та Гоголь Т.В. (2020) СТРАТЕГІЯ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2020. с. 28-30.
Заглинська Л.В. та Гоголь Т.В. (2020) СТРАТЕГІЯ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2020. с. 28-30.
Малахова О.В. та Ступницька Н.І. (2020) ВПЛИВ МІЖНАРОДНИХ ІНСТИТУТІВ НА МІЖНАРОДНУ ІНВЕСТИЦІЙНУ ДІЯЛЬНІСТЬ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2020. с. 15-17.
Панюк Т.П. (2020) КОМПЕТЕНЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ ПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ ЯК ОСНОВА ПОБУДОВИ СИСТЕМИ ЇХ МОТИВАЦІЇ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2020. с. 160-163.
Панюк Т.П. (2020) КОМПЕТЕНЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ ПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ ЯК ОСНОВА ПОБУДОВИ СИСТЕМИ ЇХ МОТИВАЦІЇ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2020. с. 160-163.
Прокопчук Н.М. та Заглинська Л.В. (2020) РОЗВИТОК ОСНОВНИХ БЮДЖЕТОФОРМУЮЧИХ ПІДПРИЄМСТВ КОСТОПІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2020. с. 31-34.