Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра фізики, астрономії та методики викладання" та рік: 2017
Вгору на рівень |
K
Kolupaev B.B. та Kolupaev B.S. та Levchuk V.V. та Maksimtsev Y.R. та Sidletskii V.A. (2017) INFLUENCE OF NANODISPERSE METAL FILLERS ON THE VISCOELASTIC PROPERTIES AND PROCESSES OF MECHANICAL RELAXATION OF POLYMER SYSTEMS. Mechanics of Composite Materials, 2017 (№ 2): Vol. 53. с. 203-210.
А
Арендарчук О.Ю. та Чертков А.М. та Тищук В.І. (2017) ПРОЕКТНИЙ МЕТОД У НАВЧАННІ ФІЗИКИ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 145-147.
Г
Галатюк М.Ю. та Мислінчук В.О. (2017) ВПРОВАДЖЕННЯ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ТВОРЧИХ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ НА ОСНОВІ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 146-150.
Галатюк Т.Ю. та Галатюк М.Ю. та Галатюк Ю.М. (2017) ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ МЕТОДОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ У НАВЧАННЯ ФІЗИКИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 63-68.
Галатюк Т.Ю. та Галатюк Ю.М. та Галатюк М.Ю. (2017) МЕТОДОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В КОНТЕКСТІ СТАНДАРТУ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ “ПРИРОДОЗНАВСТВО”. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 3-5.
Галатюк Ю.М. (2017) ПРОБЛЕМА ДЕТЕРМІНІЗМУ В ОРГАНІЗАЦІЇ ТВОРЧОЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017.
Галатюк Ю.М. та Галатюк М.Ю. та Галатюк Т.Ю. (2017) ФОРМУВАННЯ УЗАГАЛЬНЕНОГО УМІННЯ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ФІЗИЧНІ ЗАДАЧІ У ПРОЦЕСІ ТВОРЧОЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 104-110.
Головко М.В. та Тищук В.І. (2017) УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ФІЗИЧНОЇ ОСВІТИ ЯК ІСТОРИЧНО ЗУМОВЛЕНА ПРОВІДНА ФУНКЦІЯ МЕТОДИЧНОЇ НАУКИ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 94-98.
Ж
Желюк І.М. та Тищук В.І. (2017) КОМП’ЮТЕРНИЙ АНАЛІЗ ПАРМЕТРІВ КОЛИВАНЬ ФІЗИЧНОГО МАЯТНИКА. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 74-78.
К
Касперський А.В. та Шут М.І. та Тищук В.І. (2017) ПРИНЦИПИ АДАПТИВНОСТІ ПРИ ПОЛІТЕХНІЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 133-137.
Кирильчук О.С. та Мислінчук В.О. (2017) ПРЕДМЕТНА КОМПЕТЕНЦІЯ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 91-93.
Князевич А.О. та Віднічук М.А. (2017) МЕХАНІЗМ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДИКИ КОНТРОЛЮ ОСВОЄНОГО ОБСЯГУ В ПРОЦЕСІ УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ. Маркетинг і менеджмент в системі національних і світових економічних інтересів, 2017. с. 141-144.
Колупаєв Б.Б. та Колупаєв Б.С. та Левчук В.В. та Максимцев Ю.Р. та Сідлецький В.О. (2017) ДЕВІЯЦІЙНИЙ МОДУЛЬ СТИСЛИВОСТИ МЕТАЛОНАНОДИСПЕРСНИХ ПОЛІМЕРНИХ СИСТЕМ. Наносистеми, наноматеріали, нанотехнології, 2017 (№ 2): Т. 15. с. 235-250.
Колупаєв Б.Б. та Колупаєв Б.С. та Левчук В.В. та Максимцев Ю.Р. та Сідлецький В.О. (2017) ТАНГЕНС КУТА МЕХАНІЧНИХ ВТРАТ ПОЛІВІНИЛХЛОРИДУ, НАПОВНЕНОГО НАНОДИСПЕРСНИМИ МЕТАЛАМИ ТА ГРАФІТОМ. Журнал нано- та елетронної фізики, 2017 (№ 3): Т. 9. с. 1-5.
Колупаєв Б.С. та Тищук В.І. (2017) ІНТЕГРОВАНИЙ СПЕЦПРАКТИКУМ З ФІЗИКО-ХІМІЇ ПОЛІМЕРІВ ТА ПОЛІМЕРНИХ КОМПОЗИТІВ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 154-157.
Л
Лебедь О.О. та Мислінчук В.О. (2017) КЕЙС-МЕТОД ЯК ФОРМА ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ ФІЗИКИ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 101-104.
Лебедь О.О. та Мислінчук В.О. та Андрєєв О.А. (2017) РАДОН: МОНІТОРИНГ ТА ГЕОЕКОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЙОГО ВПЛИВУ НА ЕКОСИСТЕМУ МІСТА РІВНОГО. Інше. РМАНУМ, Рівне.
Луцюк Т.В. та Тищук В.І. (2017) ШКІЛЬНИЙ ФІЗИЧНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО ДОСВІДУ УЧНІВ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 81-86.
М
Мазурець Я.С. та Флорак Н.Л. (2017) ВИВЧЕННЯ ФУНДАМЕНТАЛЬНИХ ФІЗИЧНИХ ДОСЛІДІВ У ШКІЛЬНОМУ КУРСІ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 164-167.
Мислінчук В.О. та Болба М.Л. (2017) МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ САМОРОБНОГО ОБЛАДНАННЯ З АСТРОНОМІЇ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 72-75.
Мислінчук В.О. та Семещук І.Л. (2017) ВИКОРИСТАННЯ МОДЕЛІ САМОРОБНОЇ КАРТИ ПОЯСНОГО ЧАСУ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ УЧНІВ ПРО ПРИНЦИПИ ВИМІРЮВАННЯ ЧАСУ В АСТРОНОМІЇ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 16-18.
Мислінчук В.О. та Семещук І.Л. (2017) МЕТОДИКА ВИКОНАННЯ ЛАБОРАТОРНОЇ РОБОТИ З КУРСУ ЗАГАЛЬНОЇ АСТРОНОМІЇ: "РУХ І КОНФІГУРАЦІЇ ПЛАНЕТ. ЗАКОНИ КЕПЛЕРА". Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 180-189.
Мислінчук В.О. та Тищук В.І. (2017) КОРОТКОТРИВАЛІ ФРОНТАЛЬНІ ЛАБОРАТОРНІ РОБОТИ З ФІЗИКИ У 8 І 9-Х КЛАСАХ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 129-133.
Мосієвич О.С. та Поліщук Н.В. та Тищук В.І. (2017) П’ЄР К’ЮРІ (ДО 110-РІЧЧЯ ТРАГІЧНОЇ ЗАГИБЕЛІ ВИДАТНОГО ВЧЕНОГО). Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 98-101.
Мосієвич О.С. та Поліщук Н.В. та Тищук В.І. (2017) МАРІЯ СКЛОДОВСЬКА-К’ЮРІ – ЛЮДИНА СВІТУ, ПЕДАГОГ, ВЧЕНИЙ (ДО 150-РІЧЧЯ З ДНЯ НАРОДЖЕННЯ). Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 101-106.
Мєняйлов С.М. та Тищук В.І. (2017) АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС АУДИТОРНИХ ЗАНЯТЬ З ФІЗИКИ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 64-67.
Н
Надаховський М.М. та Мазурець Я.С. (2017) ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ КВАНТОВОЇ ФІЗИКИ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 154-155.
Нечипорук Б.Д. та Новоселецький М.Ю. (2017) КУЛЬТУРОЛОГІЧНА СКЛАДОВА КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОФЕСІЙНІ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ. Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця, 2017: Ч. 1. с. 53-55.
Нечипорук Б.Д. та Тищук В.І. та Максимцев Ю.Р. (2017) ІННОВАЦІЇ ПРИ ВИВЧЕННІ ЕЛЕМЕНТІВ СХЕМОТЕХНІКИ В КУРСІ ФІЗИКИ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 123-129.
П
Поліщук Т.П. та Нечипорук Б.Д. та Тищук В.І. (2017) НОВА ЛАБОРАТОРНА РОБОТА З НАНООБ’ЄКТАМИ ДЛЯ ФІЗИЧНОГО ПРАКТИКУМУ У ВИПУСКНОМУ КЛАСІ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 147-151.
С
Семерня О.М. та Атаманчук П.С. та Тищук В.І. (2017) ЕТАЛОННІ ВИМІРНИКИ ЯКОСТІ ЗНАНЬ УЧНІВ З ФІЗИКИ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 137-146.
Семещук І.Л. та Приходчук Ю.М. та Тищук В.І. (2017) ОПТИМІЗАЦІЯ ОКРЕМИХ ПИТАНЬ КУРСУ ФІЗИКИ ШЛЯХОМ РЕАЛІЗАЦІЇ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 110-114.
Семещук І.Л. та Пінчук Р.О. (2017) ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ НАЙМЕНШИХ КВАДРАТІВ ПРИ РОЗВ’ЯЗУВАННІ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ФІЗИЧНИХ ЗАДАЧ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 37-46.
Т
Тарковська І.П. та Шевчук Т.М. (2017) ВПЛИВ КРИТИЧНОГО ВМІСТУ НАПОВНЮВАЧА НА СИНЕНЕРГЕТИКУ СТРУКТУРОУТВОРЕННЯ ПОЛІМЕРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 242-243.
Тищук В.І. (2017) РОЛЬ СПОСТЕРЕЖЕНЬ У ФРОНТАЛЬНОМУ ФІЗИЧНОМУ ЕКСПЕРИМЕНТІ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 86.
Тищук В.І. (2017) ТЕОРІЯ Й ЕКСПЕРИМЕНТ ПРИ ВИВЧЕННІ КІЛЬКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК РОЗПАДУ РАДІОНУКЛІДІВ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 38-48.
Тищук В.І. та Нечипорук Б.Д. та Семещук І.Л. (2017) МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ФУНДАМЕНТАЛЬНИХ ДОСЛІДІВ ФРАНКА і ГЕРЦА У НАВЧАЛЬНОМУ ЕКСПЕРИМЕНТІ З ФІЗИКИ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017.
Тищук В.І. та Шишкін Г.О. (2017) МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ СПОСТЕРЕЖЕНЬ ПРИ ВИВЧЕННІ ФІЗИКИ В СЕРЕДНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 46-58.
Ф
Флорак Н.Л. та Надаховський М.М. (2017) ВИВЧЕННЯ ФУНДАМЕНТАЛЬНОГО ДОСЛІДУ С.І. ВАВІЛОВА ПРО КВАНТОВУ ПРИРОДУ СВІТЛА. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 158-161.
Ш
Шевчук В.П. та Тищук В.І. (2017) МЕТОДИКА ЗАСТОСУВАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ КОМПЛЕКСІВ НА УРОКАХ ФІЗИКИ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017: Вип. 20. с. 33-37.
Шевчук Т.М. (2017) СИНЕРГЕТИКА НАУКИ І ОСВІТИ У ФОРМУВАННІ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 132-137.
Я
Ярошк І.А. та Шевчук Т.М. (2017) СИНЕРГЕТИКА ПОШИРЕННЯ МЕХАНІЧНИХ НАПРУЖЕНЬ У НАПОВНЕНИХ ПОЛІМЕРАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 252-253.
Ярошко І.А. та Деревенчук Р.М. (2017) ФОРМУВАННЯ ПОНЯТЬ ВЛАСНОЇ І ДОМІШКОВОЇ ПРОВІДНОСТІ НАПІВПРОВІДНИКІВ НА ОСНОВІ ЗОННОЇ ТЕОРІЇ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 124-128.