Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПРОЕКТНИЙ МЕТОД У НАВЧАННІ ФІЗИКИ

Арендарчук О.Ю. та Чертков А.М. та Тищук В.І. (2017) ПРОЕКТНИЙ МЕТОД У НАВЧАННІ ФІЗИКИ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 145-147.

[img]
Перегляд
Текст
Арендарчук О.Ю., Чертков А.М., Тищук В.І..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд

Анотація

Статтю присвячено проблемі використання проектного методу для організації роботи на уроках фізики. На основі аналізу, узагальнення й систематизації наукових джерел висвітлено головні психологічні засади викладу та засвоєння матеріалу за допомогою методу проектів.
У статті визначено відмінності, переваги та недоліки традиційного та проектного навчання. Розкрито особливості методу проектів та технології навчання, його основні завдання, принципи, вимоги до впровадження у школі. Йдеться про інноваційний метод проектів як метод розвитку креативності учнів, залучення їх до пошукової та дослідницької роботи при вивченні фізики

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Арендарчук О.Ю. Проектний метод у навчанні фізики / О.Ю.Арендарчук, А.М.Чертков, В.І.Тищук // Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін : зб. наук.-метод. пр. / Рівн. держ. гуманіт. ун-т. - Вип. 21. – Рівне: Волинські обереги, 2017. – С. 145-147.
Ключові слова: проектна робота, збір інформації, інноваційні технології, мультимедійні засоби.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Фізико-технологічний факультет > Кафедра фізики, астрономії та методики викладання
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 16 Лют 2021 08:48
Останні зміни: 16 Лют 2021 08:48
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3993

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу