Арендарчук О.Ю. та Чертков А.М. та Тищук В.І. (2017) ПРОЕКТНИЙ МЕТОД У НАВЧАННІ ФІЗИКИ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 145-147.
|
Текст
Арендарчук О.Ю., Чертков А.М., Тищук В.І..pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Анотація
Статтю присвячено проблемі використання проектного методу для організації роботи на уроках фізики. На основі аналізу, узагальнення й систематизації наукових джерел висвітлено головні психологічні засади викладу та засвоєння матеріалу за допомогою методу проектів.
У статті визначено відмінності, переваги та недоліки традиційного та проектного навчання. Розкрито особливості методу проектів та технології навчання, його основні завдання, принципи, вимоги до впровадження у школі. Йдеться про інноваційний метод проектів як метод розвитку креативності учнів, залучення їх до пошукової та дослідницької роботи при вивченні фізики
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Арендарчук О.Ю. Проектний метод у навчанні фізики / О.Ю.Арендарчук, А.М.Чертков, В.І.Тищук // Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін : зб. наук.-метод. пр. / Рівн. держ. гуманіт. ун-т. - Вип. 21. – Рівне: Волинські обереги, 2017. – С. 145-147. |
Ключові слова: | проектна робота, збір інформації, інноваційні технології, мультимедійні засоби. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Фізико-технологічний факультет > Кафедра фізики, астрономії та методики викладання |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 16 Лют 2021 08:48 |
Останні зміни: | 16 Лют 2021 08:48 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3993 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |