Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра інформаційно-комунікаційних технологій та методики викладання інформатики" та рік: 2016
Вгору на рівень |
Стаття
Гаврюсєва Т.О. та Гаврюсєв С.М. (2016) СТВОРЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМИ КОНТРОЛЮ ЧАСУ У НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ ПРИ РОБОТІ З ПК. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). с. 38.
Гнедко Н.М. (2016) ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНО-КОНТРОЛЮЮЧОГО КОМПЛЕКСУ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 2. с. 117-119.
Павлова Н.С. (2016) ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ДОСВІДУ ФАХОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 89-91.
Петренко С.В. (2016) МУЛЬТИМЕДІЙНІ ПРЕЗЕНТАЦІЇ ЯК ІННОВАТИКА У ВИХОВНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.3). с. 122-128. ISSN 2411-4553
Петренко С.В. (2016) ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНИХ СЕРВІСІВ G SUITE (GOOGLE APPS) У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). с. 211-220. ISSN 2411-4553
Полюхович Н.В. та Остапчук Н.О. (2016) ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ЕКОНОМІКИ ДО ВИВЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 2. с. 79-82.
Шидловський А.І. (2016) РОЛЬ КОМП’ЮТЕРНО ОРІЄНТОВАНОГО СЕРЕДОВИЩА У СТАНОВЛЕННІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). с. 356-363. ISSN 2411-4553
Шидловський А.І. (2016) ЗМІСТОВНО-ОРГАНІЗАЦІЙНІ ОСОБЛИВОСТІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.3). с. 318-325. ISSN 2411-4553