Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ЕКОНОМІКИ ДО ВИВЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Полюхович Н.В. та Остапчук Н.О. (2016) ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ЕКОНОМІКИ ДО ВИВЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 2. с. 79-82.

[img]
Перегляд
Текст
Полюхович Н.В., Остапчук Н.О..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

У статті зосереджено увагу на дослідженні поняття «мотивація» та її формування у майбутніх учителів економіки до вивчення інформаційно-комунікаційних технологій. Зазначено, що на процес вивчення інформаційно-комунікаційних технологій майбутніми вчителями економіки позитивно впливатиме використання фахово спрямованих задач. Наведено фактори, що впливають на формування мотивації майбутніх учителів економіки до вивчення та застосування у своїй майбутній професійній діяльності інформаційно-комунікаційних технологій.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Полюхович Н.В. Формування мотивації майбутніх учителів економіки до вивчення інформаційно-комунікаційних технологій / Н.В.Полюхович, Н.О.Остапчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2016. - Вип. 13 (56), ч. 2. - С. 79-82.
Ключові слова: мотивація, майбутні вчителі економіки, фахово спрямовані задачі, інформаційнокомунікаційні технології
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Факультет математики та інформатики > Кафедра інформаційно-комунікаційних технологій та методики викладання інформатики
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 01 Лют 2021 09:03
Останні зміни: 01 Лют 2021 09:03
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3276

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу