Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра іноземних мов" та рік: 2015

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Стаття
Число елементів: 30.

Стаття

Баталія Л.О. (2015) ІННОВАЦІЙНЕ НАВЧАННЯ В АЛЬТЕРНАТИВНИХ ШКОЛАХ КРАЇН ЗАХІДНОСЛОВ’ЯНСЬКОГО СВІТУ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. с. 98-101.

Данілова Н.Р. (2015) РОЛЬ ВИКЛАДАЧА У СИСТЕМІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ВНЗ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. с. 86-88.

Денисюк Л.В. (2015) ЗАСТОСУВАННЯ КЕЙС-МЕТОДУ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ВНЗ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. с. 88-90.

Денисюк Л.В. та Данілова Н.Р. (2015) НАВЧАННЯ ЧИТАННЮ Й ПЕРЕКЛАДУ ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНОГО ТЕКСТУ НА ЗАНЯТТЯХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2015 (Вип.11): (54). с. 107-110.

Дзюбишина Н.Б. (2015) РАННЄ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ ЯК ОДНЕ З АКТУАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ МОВНОЇ ПОЛІТИКИ НІМЕЧЧИНИ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2015 (Вип.54). с. 29-31. ISSN 2519-2558

Дуброва А.С. (2015) ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ-ЗАОЧНИКІВ ВИЩИХ МОВНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. с. 90-93.

Дуброва А.С. (2015) ПРИНЦИПИ ІНТЕГРАЦІЇ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНІЙ МОВІ У ВНЗ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. с. 78-81.

Ковалюк В.В. (2015) ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. с. 93-94.

Кушнір Н.В. (2015) ЛІНГВО-СТИЛІСТИЧНI ОСОБЛИВОСТI ГЕНДЕРНО-СПРЯМОВАНОГО АНГЛОМОВНОГО РЕКЛАМНОГО ДИСКУРСУ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. с. 45-47.

Мороз Л.В. та Батин А.В. та Король О.Ю. (2015) НІМЕЦЬКИЙ РОМАНТИЗМ: СОЦІАЛЬНО-ІСТОРИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ВИНИКНЕННЯ ТА МЕТОДИЧНІ СТРАТЕГІЇ ВИВЧЕННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. с. 110-113.

Мороз Л.В. та Кисляк О.В. (2015) ЗНАЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ РОМАНА БЖЕСЬКОГО ДЛЯ РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО ІСТОРИЧНОГО ПРОЦЕСУ В УКРАЇНІ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. с. 99-103.

Мороз Л.В. та Краля І.В. (2015) ДОСЛІДЖЕННЯ ДИСКУРСИВНИХ СТРАТЕГІЙ ПОМ'ЯКШЕННЯ ТА ДИСКРЕДИТАЦІЇ ЕВФЕМІЗМІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. с. 64-66.

Мороз Л.В. та Новосад Н.І. (2015) DIE STUNDE DER INDIVIDUALITÄT IN DER PÄDAGOGIK. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. с. 186-189.

Мороз Л.В. та Пашко І.О. (2015) ПРО РОЗРОБКУ НОВІТНІХ МЕТОДІВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. с. 75-78.

Мороз Л.В. та Пашко І.О. (2015) ЕЛІПТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ У НІМЕЦЬКІЙ ВІЙСЬКОВІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. с. 8-11.

Мороз Л.В. та Скібчик А.В. (2015) ДО ПРОБЛЕМИ ДОСЛІДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКИХ ТА НІМЕЦЬКИХ ТЕРМІНОЕЛЕМЕНТІВ-ЛАТИНІЗМІВ: ЗІСТАВНИЙ АНАЛІЗ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. с. 11-15.

Мороз Л.В. та Шкода Н.В. (2015) СЮЖЕТНО–КОМПОЗИЦІЙНІ НОВАЦІЇ – ПРОВІДНИЙ ЧИННИК ЖАНРОВОГО РОЗВИТКУ ХУДОЖНІХ ЖИТТЄПИСІВ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. с. 103-107.

Мороз Л.М. (2015) ПЕДАГОГІЧНА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ФІЛОСОФІЇ ВИХОВАННЯ НІМЕЦЬКИМИ ПРОСВІТНИКАМИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. с. 190-193.

Павелків К.М. (2015) ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. с. 94-98.

Романюк С.К. (2015) РЕКЛАМА ЯК МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ОБ’ЄКТ АНАЛІЗУ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. с. 15-18.

Романюк С.К. (2015) МОВЛЕННЄВИЙ ВПЛИВ ЯК ПРАГМАЛІНГВІСТИЧНА ПРОБЛЕМА. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. с. 37-44.

Романюк С.К. (2015) ЗАСТОСУВАННЯ СТАТИСТИЧНИХ МЕТОДІВ У ЛІНГВІСТИЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2015 (Вип.54). с. 134-137. ISSN 2519-2558

Триндюк В.А. (2015) ДО ПИТАННЯ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2015 (Вип.11): (54). с. 110-113.

Трофімчук В.М. (2015) ТИПОЛОГІЯ РОЗВИТКУ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ В УКРАЇНІ ТА ЗА КОРДОНОМ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. с. 113-116.

Трофімчук В.М. (2015) ПРИНЦИП ОБОВ’ЯЗКОВОГО ВИКОРИСТАННЯ І РАЦІОНАЛЬНОГО СПІВВІДНОШЕННЯ АЛГОРИТМІЧНИХ, НАПІВЕВРИСТИЧНИХ ТА ЕВРИСТИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ДІЙ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМУНІКАЦІЇ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. с. 105-107.

Трофімчук В.М. та Дуброва А.С. (2015) РАЦІОНАЛЬНЕ ВИКОРИСТАННЯ РІДНОЇ МОВИ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. с. 197-200.

Ясногурська Л.М. (2015) СУЧАСНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОМПОЗИТОЛОГІЇ В ДИСКУРСІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. с. 51-56.

Ясногурська Л.М. (2015) ПРОЦЕС СЕМАНТИЗАЦІЇ КОМПОЗИТІВ В АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ: СУЧАСНИЙ АСПЕКТ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. с. 47-51.

Ясногурська Л.М. та Куцмус О.В. (2015) ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ АНАЛІЗ ОЗНАЧЕНЬ У ТЕКСТАХ НІМЕЦЬКОЇ ХУДОЖНЬОЇ ПРОЗИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. с. 61-64.

Ясногурська Л.М. та Опанасюк І.О. (2015) ОСОБЛИВОСТІ ГЕНДЕРНО-МАРКОВАНОЇ ЛЕКСИКИ В ОЦІННИХ МАСКУЛІННИХ НОМІНАЦІЯХ (НА МАТЕРІАЛІ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ). Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. с. 56-60.

Цей список був створений у Fri Nov 22 18:21:32 2024 EET.