Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПЕДАГОГІЧНА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ФІЛОСОФІЇ ВИХОВАННЯ НІМЕЦЬКИМИ ПРОСВІТНИКАМИ

Мороз Л.М. (2015) ПЕДАГОГІЧНА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ФІЛОСОФІЇ ВИХОВАННЯ НІМЕЦЬКИМИ ПРОСВІТНИКАМИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. с. 190-193.

[img]
Перегляд
Текст
Мороз Л.М..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Мороз Л.М. Педагогічна інтерпретація філософії виховання німецькими просвітниками / Л.М.Мороз // Сучасні проблеми германського та романського мовознавства : матеріали третьої Всеукр. наук.-практ. заоч. конф., Рівне, 23-24 квіт. 2015 р. - Рівне, 2015. – С. 190-193.
Ключові слова: виховання, освіта, особистість, німецька класична філософія
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 27 Січ 2021 08:46
Останні зміни: 27 Січ 2021 08:46
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3138

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу