Мороз Л.М. (2015) ПЕДАГОГІЧНА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ФІЛОСОФІЇ ВИХОВАННЯ НІМЕЦЬКИМИ ПРОСВІТНИКАМИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. с. 190-193.
|
Текст
Мороз Л.М..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Мороз Л.М. Педагогічна інтерпретація філософії виховання німецькими просвітниками / Л.М.Мороз // Сучасні проблеми германського та романського мовознавства : матеріали третьої Всеукр. наук.-практ. заоч. конф., Рівне, 23-24 квіт. 2015 р. - Рівне, 2015. – С. 190-193. |
Ключові слова: | виховання, освіта, особистість, німецька класична філософія |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 27 Січ 2021 08:46 |
Останні зміни: | 27 Січ 2021 08:46 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3138 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |