Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра іноземних мов" та рік: 2020
Вгору на рівень |
Д
Данілова Н.Р. та Давидюк І.А. (2020) МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 72-74.
Данілова Н.Р. та Лисенко К.С. (2020) ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 12-15.
Данілова Н.Р. та Пась В.В. (2020) РОЗВИТОК НАВИЧОК СЛУХАННЯ В ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НА ЗАНЯТТЯХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 19-21.
Данілова Н.Р. та Рока А.С. (2020) ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 128-130.
Денисюк Л.В. та Кравчук М.В. (2020) МУЛЬТИМЕДІЙНА ПРЕЗЕНТАЦІЯ – ЯК ЗАСІБ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 77-79.
Денисюк Л.В. та Мартинюк А.В. (2020) НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНИКА З ВИКОРИСТАННЯМ ОСОБИСТІСНО-ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 21-23.
Денисюк Л.В. та Потапчук Ю.В. (2020) ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ У ПРАКТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧА ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 125-127.
Дуброва А. (2020) МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНОГО СПІЛКУВАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.2. с. 209-215.
Дуброва А.С. та Форсюк О.С. (2020) ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У ЗДО. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 23-27.
К
Ковалюк В.В. (2020) ОПТИМІЗАЦІЯ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ВНЗ ДО ВЕДЕННЯ НАУКОВОЇ ДИСКУСІЇ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2020. с. 294-297.
Ковалюк В.В. та Венгловська І.А. (2020) НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 3-4.
Ковалюк В.В. та Сидорчук А.В. (2020) РОЗВИТОК АУДІАТИВНИХ УМІНЬ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НА ЗАНЯТТЯХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 36-37.
Ковалюк В.В. та Собчук Д.В. (2020) ВИКОРИСТАННЯ АМЕРИКАНСЬКИХ ТА БРИТАНСЬКИХ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ У СУЧАСНОМУ УКРАЇНСЬКОМУ ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 79-82.
Краля І.В. та Голубнюк К.Р. (2020) ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 7-8.
М
Мороз Л.В. (2020) МЕТАЖАНРОВА ПРИРОДА РОЛЬОВОЇ ЛІРИКИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 96-99.
Мороз Л.В. та Мирончук О.О. (2020) ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ЕЛЕМЕНТАМИ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ПРИ РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 68-70.
Мороз Л.В. та Нездюр А.В. (2020) ЗНАЧЕННЯ ДОШКІЛЬНОГО ДИТИНСТВА ЯК СЕНСИТИВНОГО ПЕРІОДУ ДЛЯ ОПАНУВАННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 27-28.
Мороз Л.В. та Юсенко Н.І. (2020) ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ІНШОМОВНОЇ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ДОШКІЛЬНИКА. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 39-41.
Мороз Н.М. (2020) ЕМОЦІЙНИЙ КОМПОНЕНТ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2020. с. 205-209.
Мороз Н.М. (2020) ЕМОЦІЙНІ КОНЦЕПТИ «ЛЮБОВ/LOVE» ТА «НЕНАВИСТЪ/HATE(HATRED) ЯК КОНЦЕПТИ-ОПОЗИЦІОНЕРИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплі, 2020. с. 94-96.
Мороз Н.М. та Бурчак К.І. (2020) ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДІТЕЙ 6-7 РІЧНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 41-43.
Мороз Н.М. та Голубнюк Г.Р. (2020) СТАРШИЙ ДОШКІЛЬНИК ЯК СУБ’ЄКТ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В КОНТЕКСТІ ОСОБИСТІСНО- ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 33-35.
Мороз Н.М. та Колошва А.В. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ЗАНЯТЬ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ З ДІТЬМИ, ЩО МАЮТЬ ФОНЕМАТИЧНІ ВАДИ СЛУХУ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 43-45.
Мороз Н.М. та Онищук О.М. (2020) ГРА ТА ЇЇ РОЛЬ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 28-31.
П
Павелків К.М. та Іванова І.В. (2020) ФОРМУВАННЯ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНІХ ТВОРІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 75-77.
Павелків К.М. та Гаєвська А.В. (2020) ЗАСТОСУВАННЯ АРТ-ТЕРАПІЇ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ (АНГЛІЙСЬКОЇ) МОВИ ДІТЬМИ З МОВЛЕННЄВИМИ ПОРУШЕННЯМИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 87-90.
Павелків К.М. та Гнатюк О.М. (2020) ІГРОВІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 46-48.
Павелків К.М. та Левчун А.В. (2020) ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ ЯК МОТИВАЦІЙНІ ФАКТОРИ У ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 90-92.
Павелків К.М. та Пасічник Т.М. (2020) ENGLISH AS A COMPONENT OF THE TRAINING A MODERN HISTORIAN. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 63-68.
Павелків К.М. та Холявська І. (2020) IMPORTANCE OF ENGLISH LANGUAGE IN HISTORICAL PROFESSION. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 85-87.
Павелків К.М. та Хіміч М.М. (2020) УСНА НАРОДНА ТВОРЧІСТЬ – ПОТУЖНИЙ ЗАСІБ РОЗВИТКУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 48-50.
Павелків К.М. та Щевцова І.П. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ПРОСОДИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ ПРИ ДИЗАРТРІЇ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 92-94.
Р
Романюк С.К. та Грушовець К.М. (2020) МЕТОДИЧНІ ТА ЗМІСТОВІ ПРОБЛЕМИ ЗАНЯТТЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ДОШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 53-56.
Романюк С.К. та Гілянчук В.В. (2020) ЗАСОБИ ОПТИМІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ НА ЗАНЯТТІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 4-7.
Романюк С.К. та Дениско Я.О. (2020) СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ШКОЛЯРАМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 10-12.
Романюк С.К. та Остапчук М.В. (2020) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 15-19.
Романюк С.К. та Чайковська М.В. (2020) MAIN ASPECTS OF EDUCATIONAL VIDEO MATERIALS DESIGN FOR USE IN EDUCATIONAL PROCESS OF HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTIONS. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 130-134.
Т
Трофімчук В.М. та Гордійчук А.С. (2020) НАВЧАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗАСОБАМИ ПОЕТИЧНИХ ТВОРІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 56-59.
Трофімчук В.М. та Гуцал Ю.С. (2020) АКТУАЛЬНІСТЬ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 9-10.
Трофімчук В.М. та Мамчур Н.Ф. (2020) ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 71-72.
Я
Ясногурська Л. (2020) КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИМ МОВАМ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.1. с. 175-180.
Ясногурська Л.М. (2020) LANGUAGE REPRESENTATION OF THE “FEAR” CONCEPT IN THE MODERN ENGLISH ON THE EXAMPLES OF STEPHEN KING’S WORKS “SALEM’S LOT” И “PET SEMATARY”. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 99-102.
Ясногурська Л.М. та Власюк О.В. (2020) ТЕХНОЛОГІЯ ВИВЧЕННЯ ХУДОЖНІХ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 123-125.
Ясногурська Л.М. та Драгун Я.С. (2020) ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ДВОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 62-63.
Ясногурська Л.М. та Ковальчук М.В. (2020) СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ: ОРІЄНТАЦІЯ НА РЕАЛІЗАЦІЮ ОСОБИСТІСНО - ДІЯЛЬНІСНОГО ТА КОМПЕТЕНТНІСТНОГО ПІДХОДІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 59-62.
Ясногурська Л.М. та Ходоровська І.В. (2020) ЗНАЧЕННЯ ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 82-85.
Ясногурська Л.М. та Шворак А.В. (2020) ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 37-39.
Ясногурська Л.М. та Юсюк Я.В. (2020) СУЧАСНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 31-33.