Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ШКОЛЯРАМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

Романюк С.К. та Дениско Я.О. (2020) СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ШКОЛЯРАМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 10-12.

[img]
Перегляд
Текст
Романюк С.К., Дениско Я.О..pdf

Завантажити (1MB) | Перегляд

Анотація

У статті розкрито сучасні підходи до вивчення іноземної мови школярами з особливими потребами.Визначено і подані передумови успішного оволодіння іноземною мовою молодшими школярами, наголошується на необхідності його вивчення особами з особливими освітніми потребами.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Романюк С.К. Сучасні підходи до вивчення іноземної мови школярами з особливими освітніми потребами / С.К. Романюк, Я.О. Дениско // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін. - Рівне, 2020. - С. 10-12.
Ключові слова: іноземна мова, молодший шкільний вік, навчально-виховний процес, комунікативний підхід, інтеграція, інтелектуальний розвиток
Тематика (за УДК): 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 02 Трав 2024 06:45
Останні зміни: 02 Трав 2024 06:45
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13245

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу