Романюк С.К. та Дениско Я.О. (2020) СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ШКОЛЯРАМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 10-12.
| 
 | Текст Романюк С.К., Дениско Я.О..pdf Завантажити (1MB) | Перегляд | 
Анотація
У статті розкрито сучасні підходи до вивчення іноземної мови школярами з особливими потребами.Визначено і подані передумови успішного оволодіння іноземною мовою молодшими школярами, наголошується на необхідності його вивчення особами з особливими освітніми потребами.
| Тип елементу: | Стаття | 
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Романюк С.К. Сучасні підходи до вивчення іноземної мови школярами з особливими освітніми потребами / С.К. Романюк, Я.О. Дениско // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін. - Рівне, 2020. - С. 10-12. | 
| Ключові слова: | іноземна мова, молодший шкільний вік, навчально-виховний процес, комунікативний підхід, інтеграція, інтелектуальний розвиток | 
| Тематика (за УДК): | 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови | 
| Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов | 
| Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк | 
| Дата внесення: | 02 Трав 2024 06:45 | 
| Останні зміни: | 02 Трав 2024 06:45 | 
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13245 | 
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|  | Перегляд елементу | 
 
		    


