Романюк С.К. та Дениско Я.О. (2020) СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ШКОЛЯРАМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 10-12.
|
Текст
Романюк С.К., Дениско Я.О..pdf Завантажити (1MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розкрито сучасні підходи до вивчення іноземної мови школярами з особливими потребами.Визначено і подані передумови успішного оволодіння іноземною мовою молодшими школярами, наголошується на необхідності його вивчення особами з особливими освітніми потребами.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Романюк С.К. Сучасні підходи до вивчення іноземної мови школярами з особливими освітніми потребами / С.К. Романюк, Я.О. Дениско // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін. - Рівне, 2020. - С. 10-12. |
Ключові слова: | іноземна мова, молодший шкільний вік, навчально-виховний процес, комунікативний підхід, інтеграція, інтелектуальний розвиток |
Тематика (за УДК): | 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 02 Трав 2024 06:45 |
Останні зміни: | 02 Трав 2024 06:45 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13245 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |