Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра історії України" та рік: 2025
![]() | Вгору на рівень |
Halukha L. та Lysianskyi P. та Harmatiy O. та Verezomska S. та Voznyuk O. (2025) THE ROLE OF HISTORICAL MEMORY IN THE FORMATION OF NATIONAL IDENTITY: A STUDY OF THE UKRAINIAN CASE. Salud, Ciencia y Tecnología – Serie de Conferencias, 2025 (№4:682). с. 1-12.
Байда І.П. та Бондар І.В. (2025) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ДЖЕРЕЛ ОСОБОВОГО ХАРАКТЕРУ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ШКІЛЬНОЇ ІСТОРІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 305-307.
Байда І.П. та Давидюк Р.П. (2025) РЕПАТРІАЦІЯ ЯК СКЛАДНИК ВІЙНИ ТА ПОВОЄННОГО ПЕРІОДУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 300-302.
Басюк Н.С. та Гуменюк О.В. (2025) МІСЦЕ ІСТОРІЇ ПОВСЯКДЕННЯ У СУЧАСНІЙ ІСТОРИЧНІЙ ОСВІТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 307-309.
Бондар І.В. (2025) ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ПОЛІКУЛЬТУРНОГО ПІДХОДУ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ШКІЛЬНОЇ ІСТОРІЇ ОСВІТИ. Наукові інновації та передові технології, 2025 (№2): 42. с. 1206-1215. ISSN 2786-5274
Бондар І.В. (2025) ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗМІСТУ ШКІЛЬНОЇ ІСТОРИЧНОЇ ОСВІТИ ЗА ПОЛІКУЛЬТУРНИМ ПІДХОДОМ. Вісник науки та освіти, 2025 (№1(31)). с. 861-871. ISSN 2786-6165
Вознюк М.А. та Карпухіна Т.О. (2025) АВАРІЯ НА ЧОРНОБИЛЬСЬКІЙ АТОМНІЙ ЕЛЕКТРОСТАНЦІЇ 26 КВІТНЯ 1986 Р.: ПРИЧИНИ, НАСЛІДКИ ТА МАСШТАБИ. (СУЧАСНИЙ ПОГЛЯД). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 317-324.
Візітів Ю.М. та Сатієвський А.А. (2025) КОРЕЙСЬКА МЕНШИНА (СПІЛЬНОТА ) В УКРАЇНІ. ВИКЛИКИ ТА РЕАЛІЇ ПОВСЯКДЕННЯ. Професійно-прикладні дидактики, 2025: Вип. 1. с. 113-120. ISSN 2521-6449
Візітів Ю.М. та Сєвєрова О.В. (2025) ПРОГРАМА ТА МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ З ПЕДАГОГІЧНОЇ (ВИРОБНИЧОЇ) ПРАКТИКИ здобувачам вищої освіти 1 курсу другого (магістерського) рівня галузі знань: 01 «Освіта» спеціальності: 014 «Середня освіта» предметної спеціальності: 014.03 «Середня освіта. Історія та громадянська освіта». [Навчальні матеріали]
Візітів Ю.М. та Сєвєрова О.В. (2025) ПРОГРАМА ТА МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ З ПЕДАГОГІЧНОЇ (ВИРОБНИЧОЇ) ПРАКТИКИ здобувачам вищої освіти 4 курсу першого (бакалаврського) рівня з галузі знань: 01 «Освіта/Педагогіка» спеціальності: 014 «Середня освіта (Історія)». [Навчальні матеріали]
Візітів Ю.М. та Сєвєрова О.В. (2025) ПРОГРАМА ТА МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ З НАВЧАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ здобувачам вищої освіти 4 курсу першого (бакалаврського) рівня з галузі знань: 01 «Освіта/Педагогіка» спеціальності: 014 «Середня освіта (Історія)». [Навчальні матеріали]
Галуха Л.Ю. (2025) РОЛЬ УКРАЇНСЬКИХ ІНТЕЛЕКТУАЛІВ У ФОРМУВАННІ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕЇ В ХІХ СТОЛІТТІ. Вісник науки та освіти, 2025 (№ 1): (31). с. 2034-2048. ISSN 2786-6165
Галуха Л.Ю. (2025) ОСВІТНІ МОДЕЛІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РІВНОГО ДОСТУПУ ДО ОСВІТИ В ІСТОРИЧНОМУ КОНТЕКСТІ УКРАЇНИ. Педагогічна Академія: наукові записки, 2025 (№ 16). ISSN 2786-9458-online
Кучер М.В. та Карпухіна Т.О. (2025) ОСНОВНІ ЕТАПИ СТАНОВЛЕННЯ УКРАЇНСЬКОГО ПРАВОСЛАВ’Я. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 348-352.
Мельник В.В. та Логвинчук І.А. та Карпухіна Т.О. (2025) КАРПАТСЬКА УКРАЇНА 1938-1939: ЧОМУ ДЕРЖАВА НЕ СТАЛА РЕАЛЬНІСТЮ? Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 362-369.
Мережа Д.А. та Бондар І.В. (2025) МІКРОІСТОРІЯ ЯК ЗАСІБ ВИВЧЕННЯ ШКІЛЬНОГО КРАЄЗНАВСТВА (НА ПРИКЛАДІ ДОСЛІДЖЕННЯ СПОРУДИ БРОДІВСЬКОГО ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕДЖУ). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 372-373.
Миронюк А.В. та Шеретюк В.М. (2025) ЧИ ІСНУВАЛИ СУЛТАНШІ УКРАЇНСЬКОГО ПОХОДЖЕННЯ, ОКРІМ РОКСОЛАНИ? Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 374-377.
Науменко О.О. та Карпухіна Т.О. (2025) ПРОТИРІЧЧЯ У ПИТАННЯХ БЕЗПЕКИ ТА ОБОРОНИ МІЖ ЄВРОПЕЙСЬКИМ СОЮЗОМ, ПІВНІЧНОАТЛАНТИЧНИМ АЛЬЯНСОМ ТА ОРГАНІЗАЦІЄЮ З БЕЗПЕКИ СПІВРОБІТНИЦТВА В ЄВРОПІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 382-389.
Озимчук О.Б. та Візітів Ю.М. та Коцюбайло В.П. (2025) ФІБУЛИ ВЕЛЬБАРСЬКОЇ АРХЕОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ЯК МАРКЕР МІГРАЦІЇ ГОТІВ ПЕРІОДУ ВЕЛИКОГО ПЕРЕСЕЛЕННЯ НАРОДІВ. Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І.Вернадського, 2025 (№1): Т.36 (75). с. 276-283. ISSN 2663-5992
Пальчевський Р.С. та Півоварчук В.М. та Філіпович М.Б. (2025) ЗАІДЕОЛОГІЗОВАНІСТЬ КУЛЬТУРНО-ОСВІТНЬОЇ СФЕРИ ВОЛИНСЬКОГО СЕЛА У 1944-1990-Х РР. Вісник науки та освіти, 2025 (№3): 33. с. 2033-2042. ISSN 2786-6165
Селезень М.В. та Доброчинська В.А. (2025) МЕТОДИКА РОБОТИ З УСНИМИ ДЖЕРЕЛАМИ В ГУРТКАХ МАЛОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 406-408.
Шеретюк В.М. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ» ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 121 ІНЖЕНЕРІЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗА ОСВіТНЬОЮ ПРОГРАМОЮ «ІНЖЕНЕРІЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ». [Навчальні матеріали]
Шеретюк В.М. та Карпухіна Т.О. та Санжаревський О.І. (2025) ВПЛИВ РОСІЙСЬКО-ТУРЕЦЬКОГО ПРОТИСТОЯННЯ У КОНТЕКСТІ СХІДНОГО ПИТАННЯ НА ЛІКВІДАЦІЮ АВТОНОМІЇ УКРАЇНИ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XVIII СТОЛІТТЯ. Актуальні питання у сучасній науці, 2025 (№1(31)). с. 1313-1328. ISSN 2786-6300
Ярмолюк О.О. та Візітів Ю.М. (2025) ПРОБЛЕМА ПРИСУТНОСТІ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН НА СТОРІНКАХ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ З ІСТОРІЇ УКРАЇНИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 428-429.