Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра історії України" та рік: 2025

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 27.

Стаття

Dobrochynska V. та Lenartovych O. (2025) ORTHODOX EDUCATION AND RELIGIOUS PRACTICES AT SCHOOLS OF VOLYN VOIVODSHIP (1921 – 1939). East European Historical Bulletin, 2025 (№35). с. 56-66. ISSN 2519-058X

Halukha L. та Lysianskyi P. та Harmatiy O. та Verezomska S. та Voznyuk O. (2025) THE ROLE OF HISTORICAL MEMORY IN THE FORMATION OF NATIONAL IDENTITY: A STUDY OF THE UKRAINIAN CASE. Salud, Ciencia y Tecnología – Serie de Conferencias, 2025 (№4:682). с. 1-12.

Volkotrubova A. та Jie Liu та Remekh T. та Lytvyn L. та Bondar I. (2025) THE IMPACT OF CRITICAL THINKING STRATEGIES ON THE FORMATION OF STUDENTS' COGNITIVE INDEPENDENCE. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University, 2025 (№3): Vol.12. с. 6-22. ISSN 2413-2349

Байда І.П. та Бондар І.В. (2025) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ДЖЕРЕЛ ОСОБОВОГО ХАРАКТЕРУ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ШКІЛЬНОЇ ІСТОРІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 305-307.

Байда І.П. та Давидюк Р.П. (2025) РЕПАТРІАЦІЯ ЯК СКЛАДНИК ВІЙНИ ТА ПОВОЄННОГО ПЕРІОДУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 300-302.

Басюк Н.С. та Гуменюк О.В. (2025) МІСЦЕ ІСТОРІЇ ПОВСЯКДЕННЯ У СУЧАСНІЙ ІСТОРИЧНІЙ ОСВІТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 307-309.

Бондар І.В. (2025) ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ПОЛІКУЛЬТУРНОГО ПІДХОДУ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ШКІЛЬНОЇ ІСТОРІЇ ОСВІТИ. Наукові інновації та передові технології, 2025 (№2): 42. с. 1206-1215. ISSN 2786-5274

Бондар І.В. (2025) ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗМІСТУ ШКІЛЬНОЇ ІСТОРИЧНОЇ ОСВІТИ ЗА ПОЛІКУЛЬТУРНИМ ПІДХОДОМ. Вісник науки та освіти, 2025 (№1(31)). с. 861-871. ISSN 2786-6165

Вознюк М.А. та Карпухіна Т.О. (2025) АВАРІЯ НА ЧОРНОБИЛЬСЬКІЙ АТОМНІЙ ЕЛЕКТРОСТАНЦІЇ 26 КВІТНЯ 1986 Р.: ПРИЧИНИ, НАСЛІДКИ ТА МАСШТАБИ. (СУЧАСНИЙ ПОГЛЯД). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 317-324.

Візітів Ю.М. та Сатієвський А.А. (2025) КОРЕЙСЬКА МЕНШИНА (СПІЛЬНОТА ) В УКРАЇНІ. ВИКЛИКИ ТА РЕАЛІЇ ПОВСЯКДЕННЯ. Професійно-прикладні дидактики, 2025: Вип. 1. с. 113-120. ISSN 2521-6449

Галуха Л.Ю. (2025) РОЛЬ УКРАЇНСЬКИХ ІНТЕЛЕКТУАЛІВ У ФОРМУВАННІ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕЇ В ХІХ СТОЛІТТІ. Вісник науки та освіти, 2025 (№ 1): (31). с. 2034-2048. ISSN 2786-6165

Галуха Л.Ю. (2025) ОСВІТНІ МОДЕЛІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РІВНОГО ДОСТУПУ ДО ОСВІТИ В ІСТОРИЧНОМУ КОНТЕКСТІ УКРАЇНИ. Педагогічна Академія: наукові записки, 2025 (№ 16). ISSN 2786-9458-online

Кучер М.В. та Карпухіна Т.О. (2025) ОСНОВНІ ЕТАПИ СТАНОВЛЕННЯ УКРАЇНСЬКОГО ПРАВОСЛАВ’Я. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 348-352.

Мельник В.В. та Логвинчук І.А. та Карпухіна Т.О. (2025) КАРПАТСЬКА УКРАЇНА 1938-1939: ЧОМУ ДЕРЖАВА НЕ СТАЛА РЕАЛЬНІСТЮ? Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 362-369.

Мережа Д.А. та Бондар І.В. (2025) МІКРОІСТОРІЯ ЯК ЗАСІБ ВИВЧЕННЯ ШКІЛЬНОГО КРАЄЗНАВСТВА (НА ПРИКЛАДІ ДОСЛІДЖЕННЯ СПОРУДИ БРОДІВСЬКОГО ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕДЖУ). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 372-373.

Миронюк А.В. та Шеретюк В.М. (2025) ЧИ ІСНУВАЛИ СУЛТАНШІ УКРАЇНСЬКОГО ПОХОДЖЕННЯ, ОКРІМ РОКСОЛАНИ? Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 374-377.

Науменко О.О. та Карпухіна Т.О. (2025) ПРОТИРІЧЧЯ У ПИТАННЯХ БЕЗПЕКИ ТА ОБОРОНИ МІЖ ЄВРОПЕЙСЬКИМ СОЮЗОМ, ПІВНІЧНОАТЛАНТИЧНИМ АЛЬЯНСОМ ТА ОРГАНІЗАЦІЄЮ З БЕЗПЕКИ СПІВРОБІТНИЦТВА В ЄВРОПІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 382-389.

Озимчук О.Б. та Візітів Ю.М. та Коцюбайло В.П. (2025) ФІБУЛИ ВЕЛЬБАРСЬКОЇ АРХЕОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ЯК МАРКЕР МІГРАЦІЇ ГОТІВ ПЕРІОДУ ВЕЛИКОГО ПЕРЕСЕЛЕННЯ НАРОДІВ. Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І.Вернадського, 2025 (№1): Т.36 (75). с. 276-283. ISSN 2663-5992

Озимчук О.Б. та Візітів Ю.М. та Коцюбайло В.П. (2025) ВПЛИВ ДОСЛІДЖЕНЬ ВОЛИНСЬКОЇ АРХЕОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕДИЦІЇ ІНСТИТУТУ АРХЕОЛОГІЇ НАН УКРАЇНИ (1991-2014 РР.) НА РОЗВИТОК ЕКСПОЗИЦІЙ РОКМ. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Cерія: Історія, 2025 (№1). с. 34-46. ISSN 2307-7778

Пальчевський Р.С. та Півоварчук В.М. та Філіпович М.Б. (2025) ЗАІДЕОЛОГІЗОВАНІСТЬ КУЛЬТУРНО-ОСВІТНЬОЇ СФЕРИ ВОЛИНСЬКОГО СЕЛА У 1944-1990-Х РР. Вісник науки та освіти, 2025 (№3): 33. с. 2033-2042. ISSN 2786-6165

Селезень М.В. та Доброчинська В.А. (2025) МЕТОДИКА РОБОТИ З УСНИМИ ДЖЕРЕЛАМИ В ГУРТКАХ МАЛОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 406-408.

Шеретюк В.М. та Карпухіна Т.О. та Санжаревський О.І. (2025) ВПЛИВ РОСІЙСЬКО-ТУРЕЦЬКОГО ПРОТИСТОЯННЯ У КОНТЕКСТІ СХІДНОГО ПИТАННЯ НА ЛІКВІДАЦІЮ АВТОНОМІЇ УКРАЇНИ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XVIII СТОЛІТТЯ. Актуальні питання у сучасній науці, 2025 (№1(31)). с. 1313-1328. ISSN 2786-6300

Ярмолюк О.О. та Візітів Ю.М. (2025) ПРОБЛЕМА ПРИСУТНОСТІ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН НА СТОРІНКАХ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ З ІСТОРІЇ УКРАЇНИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 428-429.

Навчальні матеріали

Візітів Ю.М. та Сєвєрова О.В. (2025) ПРОГРАМА ТА МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ З ПЕДАГОГІЧНОЇ (ВИРОБНИЧОЇ) ПРАКТИКИ здобувачам вищої освіти 1 курсу другого (магістерського) рівня галузі знань: 01 «Освіта» спеціальності: 014 «Середня освіта» предметної спеціальності: 014.03 «Середня освіта. Історія та громадянська освіта». [Навчальні матеріали]

Візітів Ю.М. та Сєвєрова О.В. (2025) ПРОГРАМА ТА МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ З ПЕДАГОГІЧНОЇ (ВИРОБНИЧОЇ) ПРАКТИКИ здобувачам вищої освіти 4 курсу першого (бакалаврського) рівня з галузі знань: 01 «Освіта/Педагогіка» спеціальності: 014 «Середня освіта (Історія)». [Навчальні матеріали]

Візітів Ю.М. та Сєвєрова О.В. (2025) ПРОГРАМА ТА МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ З НАВЧАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ здобувачам вищої освіти 4 курсу першого (бакалаврського) рівня з галузі знань: 01 «Освіта/Педагогіка» спеціальності: 014 «Середня освіта (Історія)». [Навчальні матеріали]

Шеретюк В.М. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ» ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 121 ІНЖЕНЕРІЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗА ОСВіТНЬОЮ ПРОГРАМОЮ «ІНЖЕНЕРІЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ». [Навчальні матеріали]

Цей список був створений у Fri Dec 19 00:54:33 2025 EET.