Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра математики з методикою викладання" та рік: 2019
Вгору на рівень |
А
Антонюк М.С. та Генсіцька-Антонюк Н.О. (2019) ІНТЕРАКТИВНА ДОШКА: ІСТОРИЧНИЙ ОГЛЯД. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 91-92.
Б
Богданець І.О. та Павелків О.М. (2019) МЕТОДИКА НАВЧАННЯ УЧНІВ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ МЕТОДОМ КООРДИНАТ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 10-12.
Г
Генсіцька-Антонюк Н.О. та Антонюк М.С. (2019) ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОГРАМНОГО ЗАСОБУ GRAN1 ПРИ РОЗВ’ЯЗУВАННІ ЗАДАЧ З ПАРАМЕТРАМИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 35-37.
К
Коваль В.В. та Григор А.О. (2019) ЕКОЛОГІЧНЕ ВИХОВАННЯ ЗАСОБАМИ МАТЕМАТИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В СТАРШИХ КЛАСАХ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2019. с. 55-56.
С
Сілкова Е.О. (2019) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАГАЛЬНИХ ПРИЙОМІВ РОБОТИ НАД СЮЖЕТНИМИ ЗАДАЧАМИ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). с. 353-363.
Сілкова Е.О. (2019) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО НАВЧАННЯ УЧНІВ РОЗВ'ЯЗУВАТИ СЮЖЕТНІ ЗАДАЧІ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 191-193.
Сілкова Е.О. та Ратанчук Ю.М. (2019) ОСНОВИ ТА СУТЬ СОЦІАЛІЗАЦІЇ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 148-150.