Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра практики англійської мови" та рік: 2006
Вгору на рівень |
Андрощук А.В. та Жилюк В.М. та Курята Ю.В. та Михальчук Н.О. (2006) ТЕСТИ ДЛЯ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ З ПРАКТИКИ ОСНОВНОЇ МОВИ (ПРАКТИЧНА ФОНЕТИКА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. [Навчальні матеріали]
Бойко Н.Г. та Олесюк Л.В. та Михальчук Н.О. (2006) НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК З ПРАКТИКИ ОСНОВНОЇ МОВИ (АНГЛІЙСЬКА) ДЛЯ СТУДЕНТІВ I КУРСУ (АНГЛІЙСЬКА МОВА ЯК ДРУГА СПЕЦІАЛЬНІСТЬ). [Навчальні матеріали]
Грицюк Н.Г. та Мезін В.Г. та Касаткіна О.В. та Зубілевич М.І. та Михальчук Н.О. (2006) ТЕСТИ ДЛЯ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ З ПРАКТИКИ ОСНОВНОЇ МОВИ (ПРАКТИЧНА ГРАМАТИКА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ). [Навчальні матеріали]
Курята Ю.В. (2006) ДО ПРОБЛЕМИ УСПІШНОГО ПРОХОДЖЕННЯ СТАТЕВОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЬМИ В УСКЛАДНЕНИХ УМОВАХ ПЕРЕХІДНОГО СУСПІЛЬСТВА. Дні науки – 2006, 2006 (Т.25). с. 53-55.
Курята Ю.В. та Пасічник І.Д. (2006) ВПЛИВ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА ПРОЦЕС ЇХ СОЦІАЛЬНОГО ДОРОСЛІШАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2006. с. 81-83.
Терещук М.А. (2006) МУЗИЧНО-ДРАМАТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ЯК ЗАСІБ УДОСКОНАЛЕННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ НА ФАКУЛЬТЕТІ ІНОЗЕМНОЇ ФІЛОЛОГІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). с. 140-143.
Фрідріх А. (2006) ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ САМОСВІДОМОСТІ ЯК ОСНОВА РОЗВИТКУ ДУХОВНОГО СВІТУ ОСОБИСТОСТІ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. с. 33-35.