Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра практики англійської мови" та рік: 2009
Вгору на рівень |
Гронь Л.В. (2009) ВИМОГИ ДО ІНШОМОВНИХ ТЕКСТІВ ДЛЯ РОЗВИТКУ ВМІНЬ РОЗПОВІДІ НА ПОЧАТКОВОМУ СТУПЕНІ НАВЧАННЯ НА МОВНИХ ФАКУЛЬТЕТАХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2009 (Вип.42). с. 11-15.
Зубілевич М.І. та Бігунова С.А. (2009) ПОДОЛАННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ БАР'ЄРІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗАСОБАМИ КУЛЬТУРОЛОГІЧНО ЗОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2009 (№ 13). с. 117-126. ISSN 2519-2558
Корженевська О.В. (2009) ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ − ВАЖЛИВИЙ ФАКТОР ІНТЕНСИФІКАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2009 (Вип.42). с. 19-23.
Курята Ю.В. (2009) ПСИХОЛОГО-ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СТИМУЛЮВАННЯ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ ЯК ОДНОГО З ПРОВІДНИХ ЧИННИКІВ СОЦІАЛЬНОГО ДОРОСЛІШАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ (ЗАСОБАМИ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ). Психологія навчання, 2009 (Т.Х): Вип.15. с. 240-250.
Мазурок О.М. (2009) ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ВИЩІЙ ШКОЛІ В КОНТЕКСТІ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2009 (Вип.42). с. 89-92.
Перішко І.В. (2009) РОЗВИТОК ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ОБДАРОВАНИХ ШКОЛЯРІВ НА ОСНОВІ ПРОЕКТНОЇ ІНШОМОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2009 (Вип.42). с. 100-106.