Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра практики англійської мови" та рік: 2009

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: Г | К | М | П
Число елементів: 5.

Г

Гронь Л.В. (2009) ВИМОГИ ДО ІНШОМОВНИХ ТЕКСТІВ ДЛЯ РОЗВИТКУ ВМІНЬ РОЗПОВІДІ НА ПОЧАТКОВОМУ СТУПЕНІ НАВЧАННЯ НА МОВНИХ ФАКУЛЬТЕТАХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2009 (Вип.42). с. 11-15.

К

Корженевська О.В. (2009) ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ − ВАЖЛИВИЙ ФАКТОР ІНТЕНСИФІКАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2009 (Вип.42). с. 19-23.

Курята Ю.В. (2009) ПСИХОЛОГО-ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СТИМУЛЮВАННЯ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ ЯК ОДНОГО З ПРОВІДНИХ ЧИННИКІВ СОЦІАЛЬНОГО ДОРОСЛІШАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ (ЗАСОБАМИ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ). Психологія навчання, 2009 (Т.Х): Вип.15. с. 240-250.

М

Мазурок О.М. (2009) ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ВИЩІЙ ШКОЛІ В КОНТЕКСТІ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2009 (Вип.42). с. 89-92.

П

Перішко І.В. (2009) РОЗВИТОК ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ОБДАРОВАНИХ ШКОЛЯРІВ НА ОСНОВІ ПРОЕКТНОЇ ІНШОМОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2009 (Вип.42). с. 100-106.

Цей список був створений у Fri Mar 29 04:02:43 2024 EET.